Tissot PRX only

Ik ook! Kan nog niks vinden op google… Wanneer komt ie binnen @EES16?

1 like

Geen idee. Stond op de website van Bouman.

Ik begreep wel wat je bedoelde, maar ik bedoelde met mijn reactie dat ze deze kleur toch echt voor de 40mm uit gaan brengen :smiley:

1 like

Aha, ik dacht dat jij die binnenkort zou hebben. Verkeerd begrepen :grin:

1 like

Zou wel tof zijn, PRX in kekke kleurtjes. Heb een gouden en een blauwe 40mm, kan nog wel wat bij als het aan mij ligt. :grin:

1 like

Ik wil een gele🙊

Ik ben wel geïntrigeerd! Hopelijk snel wat live foto’s. Geniet atm nog steeds met volle teugen van mijn blauwe Powermatic, maar een extra kleurtje is stiekem wel leuk!

1 like

Vandaag contact gehad met een AD over de Tiffany Blue, ben ook wel geïntrigeerd nu :joy:. Maar om iets zonder het gezien te hebben kopen… nachtje over slapen :face_with_hand_over_mouth:

Exact. Ik ben wel benieuwd hoe deze is in het echt.
Het is een haler of een faler :nerd_face:

1 like

Ik heb iig vast aangegeven interesse te hebben en heb misschien al een pre-order gedaan :face_with_hand_over_mouth::grimacing:🫣.

1 like

IMG20221027102401

5 likes

Ik ga ook even een verzoekje indienen.
Ik ben wel benieuwd hoe deze is naast de ijsblauwe variant.

1 like

Als er iemand die van zijn blauwe 35 mm prx af moet hoor ik het graag :wink:
Zit al een tijdje in mijn hoofd dus dat betekend dat die er moet gaan komen :innocent:

1 like

Eerste foto beschikbaar. Erg tof vind ik zelf, net als de gouden 40mm verticale structuur op de dial. Pre-order is geplaatst dus ben verzekerd van eerste batch :face_with_hand_over_mouth::+1:.

9 likes

:heart_eyes: lekker hoor

1 like

Al te bestellen bij Bouman

1 like

Kweenie, ik vind deze gaver

3 likes

Ook zeker mooi!:sunglasses::+1:

1 like

Ziet er op deze foto inderdaad super gaaf uit. Zojuist besteld bij Bouman. Ben benieuwd hoe lang het zal duren voordat de leveringen beginnen.

2 likes

Ik ook, en ook benieuwd, maar we wachten t rustig af. Eerste batch is voor ons :grin::+1:

1 like