Tissot PRX only

Na introductie vond ik het al een gaaf model. Dacht altijd dat een 40mm te groot was voor mijn kleine polsen maar op vakantie in Oostenrijk toch maar bij de juwelier een aantal gepast. Blauwe plaat was niet voorradig maar vond deze net wat minder voorkomende combinatie minstens zo mooi!

2 likes

4 likes

Beetje uitgespeeld met deze.

Als iemand de ice blue 35MM zoekt :wave:

7 likes

Groeten uit 020

8 likes

Op een pols die maar fractie breder is dan mijne🤪

1 like

Ice blue :grin: voor 285 euro online gekocht vanuit het VK (firstclasswatches) inclusief verzending en douane!

Polsen zijn ~17cm, wou de 40mm kopen maar vond het toch iets te groot

11 likes

Met de deze release, kan het toch maar enkel een kwestie van tijd zijn tegen dat de standaardkleuren ook een powermatic versie krijgen, lijkt mij. Misschien zelfs met waffle-dial
2 likes

Thanks! Pas nog zitten googlen of er al meer info beschikbaar was over de 35mm automaat. Niks gevonden, is ie gewoon al te koop! Jammer genoeg alleen deze uitvoering… Hopelijk komt de rest ook snel.

Precies deze is in aantocht en komt onder de kerstboom te liggen.
Ik weet het, eerst Sinterklaas en dan pas … :smirk:
Geduld is een schone zaak.

1 like

Ik ben erg blij met mijn prx chrono ondanks dat die wat groter is vind ik het een waanzinnig goede aankoop met veel waar voor z’n geld!

Hier nog een unboxing video vd PRX 35mm powermatic 80 met diamantjes. Echt wel een vet ding hoor, voor de dames dan.

En ik kwam ook nog een video tegen van de Delugs rubber strap voor de PRX 40. Ziet er ook tof uit, beter dan de leren strap van Tissot zelf naar mijn mening.

1 like

Ik zag net een PRX chrono blauw op MP langskomen. Da’s wel snel.

2 likes

Binnenkort een PRX Quartz Tiffany. Weet niet wat ik er van moet vinden. Misschien in het echt eens even zien.

2 likes

Voor HF begrippen is dan nog best lang. Zelfde dag nog in het blauw is hier niet uitzonderlijk :sweat_smile: :sweat_smile:

1 like

Is dat tiffany blue? Lijkt wel mintgroen…

Ja, eens maar met Tissot heb ik vaker gehad dat een kleur in het echt er heel anders uitziet tov van de afbeeldingen.

In 40 mm… Dit lijkt me nu juist eerder een kleur voor de 35 mm versie.

Daar wil ik wel eens echte foto’s van zien😍

Is toch echt een 40mm

1 like

Je leest niet goed :upside_down_face:

1 like