De 35mm is dit toch? Kan makkelijk om je pols zo te zien. Heb zelf de 40mm.
Jaa is de 35 mm, vond 40 te groot bij mij
40mm is voor echte mannen (met 19cm of grotere polsen )
.
Ik heb polsjes van 17,5
Beter 35mm dan . Ook erg fraai horloge! Goede actie dat ze in ieder geval twee verschillende formaten hebben uitgebracht.
Helemaal met je eens, vind het ook echt een gaaf ontwerp van Tissot!
Weet iemand al wanneer de 35mm automaat uitkomt? Ik zag laats een filmpje dat hij er ging komen.
Eind dit jaar, volgens t filmpje van Teddy Baldasare (ergens eerder in dit topic geplaatst)
Oké, bedankt! Ik ben benieuwd naar de prijs.
Heel gaaf die chrono!!
Ik vind een grote maat bij een chrono minder opvallend, omdat het iets meer in verhouding is. De subdials breken de loze ruimte in de plaat en de pushers doen dat met de kast. Een 3-wijzer horloge van 40mm+ kan er gauw uitzien als een dienblad op een kleinere pols (zeg ik uit ervaring met dezelfde polsmaat als jij).
Nogmaals, Erg tof ding!
ik denk vergelijkbaar met de grote prx automaat, gezien de quartz varianten ook dezelfde prijs hebben ongeacht de maat.
Die van mij komt mogelijk te koop… zwarte plaat. Heb de knoop nog niet doorgehakt.
Ik ben opzoek naar eentje met de blauwe plaat, ik zou hem niet weg doen
Zijn er al ergens leren banden te koop voor de 35 mm?
Bij mijn weten niet, de aanzet zal wel een dingetje worden. En die lelijke stalen aanzet link die Tissot gebruikt is voor mij een no-go.
Delugs geeft ook de optie om een custom PRX strap te maken. Ik zou contact met ze opnemen en t ff vragen.
Hey, daar is de blauwe op HF!