Tissot PRX only

Hangt ook denk ik af van je voorkeur natuurlijk ik draag van alles van 36mm tot 42 dus, denk echt dat als er leren or rubberen band voor komt deze veel dragelijker wordt vanwege het ontbreken van die endlink dus.

Ach, 45 mm op een 16 cm pols kan ook best :innocent:

2 likes

De leren banden die Tissot heeft voor de 40mm hebben een metalen schakel voor de aanzet aan de kast dus heel veel winst zal je denk ik niet behalen :thinking:

Niet echt maar whatever floats your boat :wink:

Hele stoere Tissot Wilco.

1 like

Het zit hem meer in het aanzicht, de extra schakel die je op de stalen band hebt doet het ogen alsof de kast groter is door de vorm, de leren of rubberen band vormt daar denk ik iets meer mee al met de pols waardoor het kleiner oogt.

7 likes

Wellicht maar kleiner zal het horloge natuurlijk niet worden :wink:

Persoonlijk vind ik het PRX model in 40 en 42 te groot voor mijn pols. En ik kan best wat hebben. Qua smaak, en dat heeft ook veel met draagcomfort te maken, gaat mijn voorkeur steeds vaker uit naar een maatje kleiner.

Overigens vind ik die stalen schakel op de leren band er niet uitzien maar dat terzijde.

1 like

Ja zag ook custom banden die dat stalen deel niet hebben, en de maat is ook echt mijn grootste twijfelpunt zoals eerder aangegeven maar hij is wel echt zo mooi.

Daar ben ik het volledig mee eens!

Wristshots vertekenen, deze ook. Zo erg als op de foto is het in werkelijkheid niet.
Maar een 45 mm horloge zal ik nu niet gauw meer kopen. Het zit gewoon niet echt comfortabel.

Maar deze wilde ik destijds gewoon hebben, en omdat het een

is, blijft hij gewoon in de collectie :sunglasses:

3 likes

Je bent een Tissot verzamelaar of niet. Dan spelen er nog andere motieven :+1:t3:

1 like

Speelt ook zeker mee. Vind het nog steeds een gaaf model, maar ik had wel graag gehad dat hij een paar mm kleiner was geweest :blush:

1 like

:heart_eyes:

12 likes

Ik blijf dit stiekem ook wel heel gaaf vinden :innocent:

1 like

Stiekem? Gewoon bijna een lekkerder horloge dan mijn Speedmaster :stuck_out_tongue_winking_eye:. Knallen met die handel!

1 like

Dat is nogal een uitspraak, ik blijf een speedmaster toch ook hekel gaaf vinden.
Goud durf ik alleen nog niet aan :see_no_evil:
Binnenkort de 35 mm met blauwe plaat halen :smiley:

1 like

16 likes

Vaak ben je te bang, qua goud. Toch @MrKees? Gewoon doen! En anders doen Johnny en ik het wel voor je :wink:.

Speedy is ook een heerlijk horloge hoor!

2 likes

Denk dat ik dan eerst voor staalgoud ga zodat ik een beetje kan wennen :wink:
Speedy is heel tof maar momenteel niet de funds voor :slight_smile:
De prx staat nu echt met stipt op nummer 1! Dus daar gaan we werk van maken :smiley:

1 like

Eens! Gewoon even passen bij de juwelier. Staat t je niet, niet kopen. Bij twijfel gewoon halen en wen je er niet aan dan kan je hem alsnog verkopen. Heb je teminste iets buiten je comfortzone getest.

2 likes

Heb hem laatst gepast, wel heel gaaf hoor!

5 likes