Tissot PRX only

Prima. Schrijf je 100 af, lekker boeiend…
Of haal je de mijne op. Voor n maandje… :rofl:

1 like

2 likes

Je kan ook hier een bakkie koffie komen doen, hem even om de pols hebben, plaatjes van schieten en dan weer teruggeven. Scheelt geld :wink:.

2 likes

Ik ga weer werken jongens. Bedankt voor de gezelligheid.

2 likes

Lezen is ook een vak, ik had het niet over ifl, verschrikkelijk kermis ding maar dat ter zijde, maar over deze

1 like

Ohw. Sorry, ploperdeplop, my bad!

1 like

Zag ze op Chrono24 staan voor rond 1250 euro of meer.

10 likes

Wel lastig om de kleur mooi op de foto te krijgen :sweat_smile::smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Blijft lekker die structuur :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Vanmiddag naar Nijmegen, Eugene van Baal, gegaan. Om ruim op tijd (of vrij vroeg) ons kerstcadeau alvast te kopen (gewoon een excuus om te kopen haha). Gisteren gebeld om beide exemplaren te reserveren.

Er was een Seiko Presage Cocktail time event dus als bonus nog een cocktail ook. Passen, band op maat laten zetten en afrekenen. De groene 35 mm quartz voor mij en de groene powermatic voor mijn man.

28 likes

Mooi hoor! Gefeliciteerd met de mooie aankopen!

1 like

Wat een bofkont is je man toch Astrid.
Mijn vrouw zeg dat nou nooit.
Proficiat en veel draagplezier ermee gewenst. :+1:

1 like

Ze zijn er :nerd_face:

4 likes

Persoonlijk vind ik rubber totaal niet passen bij de stijl van de PRX-en.

4 likes

Bij de groene versie vind ik ‘m goed te doen maar idd een dresser op rubber is redelijk ongewoon

Qua kleur wel maar dan toch echt liever leer.

1 like

Wat mij betreft alleen op de originele stalen band. Vind het er allemaal wat gekunsteld uitzien. Een horloge met geïntegreerde bracelet moet je niet op leer of rubber zetten.

Vroeger bij de originele Seastar quartz waar deze prx op gebaseerd is bestond er ook een versie met normale bandaanzet. Zou Tissot nu ook maar moeten doen dan :sunglasses:

2 likes

Eens, staal staat bij mij ook op 1, leer op 2 maar dan wel op deze manier

il_570xN.3295979555_mzpn

Gaat alleen niet lukken op de 35mm denk ik

4 likes

Gewoon zo :innocent:

10 likes