Tissot PRX only

Gave set. Veel plezier ermee.

1 like

Vind het goed staan. Kijk op Insta maar bij de Watch_brigade.

1 like

Ik heb hem sinds een weekje op de Tissot leren band zitten. Ik vind het vrij mooi staan, en het horloge weer een iets ander karakter geven. Ik vind het iets ‘rustiger’ ogen dan met de meerdere schakels van de stalen band, zeker omdat de eerste schakel vast zit en wat ander formaat is. Met de leren band oogt het ook wat kleiner m.i.

Ook vind het extra linkje wat de leren band met de kast verbind juist een nettere manier dan de Delugs banden, waar het leer ‘uitsteekt’ in de kast. En niet dat dat nou belangrijk is, maar zo doen de Royal Oak en Nautilus het volgens mij ook op een leren band, met een extra linkje. Smaken verschillen! :slight_smile:

Even van web geplukt

Zou deze ook best op een rubber willen proberen, met dan wel zo’n extra linkje net zoals de Tissot leren band.

4 likes

Niet zo mooi als van het web geplukt, maar beetje aan spelen met belichting en achtergrond. Doekje voor schoonmaken blijkbaar vergeten

5 likes

Het mooie is dat iedereen Tiffany Blue zegt, terwijl het eigenlijk gewoon turkois is. Tiffany & co heeft voor zover ik weet geen samenwerking met tissot, dus de kleur op de wijzerplaat bij de prx heeft niks met Tiffany’s te maken

Dat weten wij ook wel, maar “Tiffany”’ bekt wel lekkerder en iedereen weet dan gelijk de kleur. Overigens wordt hij op diverse sites nu ook “mint” genoemd, maar dat vind ik persoonlijk dan weer minder toepasselijk.

Binnen! GeĂŻnteresseerden? Want hij is mij te groot.

13 likes

Staat goed man!
Kei-tof

:star_struck: :sunglasses:

2 likes

:smiling_face_with_three_hearts: heel tof! Lijkt niet te groot vind ik, op de foto dan. En geĂŻnteresseerden vinden lijkt me niet heel lastig, maar ik vind persoonlijk de prijzen die je tegen komt wel aan de hoge kant.

1 like

Hij is wel goed gelukt hoor, vind t m echt tof! Maar draagt groot, dat wel.

1 like

Super leuk duo! Veel draagplezier.

1 like

Te groot of niet mooi? Staat qua formaat zeker niet slecht.

Zonde dat ze ook over Tissot e.d. heen hebben gedrupt.
Sowieso iets te enthousiast gedrupt op die van jou, kon imo iets subtieler.

Dit is hoe die op de site staat.

3 likes

Anders zou ik wel gezegd hebben: “niet mooi”. Vind t een leuk horloge. Foto is genomen toen t nog schemerde, irl zijn de kleuren wat levendiger. Mbt de “spots”, die zitten er prima op, op de foto side by side kan je de een mooier vinden dan de anders, maar zo om je pols valt dat niet op.

De maat is wel dingetje voor mij. Had ik kunnen weten, heb ook alleen maar AP in kleine maten.

Welke maat AP heb jij nou genomen?

Jammer

Zal iets te klein zijn voor mij

273F11B6-34BE-4FBB-A0EC-8429D07265A7

3 likes

Ja, wij gaan onze collectie nooit uit kunnen wisselen😁

1 like

Wel een leuk ding trouwens, zeker bijzonder :ok_hand:

1 like

Ik zal m een deze dagen meenemen, kan je m even omslaan. Sluiten zal lastiger worden, ben ik bang

1 like

[Verkauf] - Tissot PRX x IFLW Arctic Sky (uhrforum.de)

Ik vind er echt geen zak aan.

2 likes

Ach, smaken mogen verschillen, ik vind het wel gaaf maar wil persoonlijk niet de list 4 maal betalen ervoor. Als er nou een redelijke premium voor gevraagd werd, was ik als PRX verzamelaar zeker te porren :wink:. Maar 4 maal list vind ik wat onredelijk.

Gelukkig zijn er ook veel mensen die dat niet vinden dus die hebben daardoor mooi de gelegenheid een gave en unieke PRX op de kop te tikken!

:star_struck:

3 likes