Geen ban, in het ergste geval dus TL1
Ja daarom mazen van de wet. Er staat niks over ruilen
Dat is toch gewoon betaling in natura?
Hieruit concludeerde ik wel dat je ruilwaarde dus ook niet boven aankoopprijs mag zijn…
Ben zelf nu benieuwd wat eruit komt
Oh shit dan kies ik ban
Onder welke kleur benaming vind ik deze bij Tissot?
Als ik de advertentie nog een paar keer zie val ik ervoor hoor. Duidelijk dat @lasteraar in de sales zit.
Repetitio mater scientiae est , ofwel: herhaling is de moeder van de wetenschap. Wat betreft adverteren wordt ook altijd gesproken over de kracht van herhaling.
U vraagt zich nu af of consumenten er niet gek van worden, continue herhaling van uw advertentie en uw boodschap. Dat heeft toch een averechts effect? Niet wanneer u de boodschap afstemt op de doelgroep. Bijvoorbeeld door gebruik te maken van “retargeting”: het opnieuw bereiken van een bezoeker die aan een lijstje criteria voldoet. Door middel van een advertentie wordt de klant met interesse herinnerd aan de actie die hij nog moet ondernemen, namelijk uw product kopen.
Deze reactie ga ik onthouden bij de 118de up net voor kerst 2023.
Kijk eens ouwe.
Dank u vrind.
Kwam er niet op
Teringjantje. Blinde stagiair is weer losgegaan.
Kunnen de stickers eraf voor betere foto’s van de plaat?
Op de plaat zit geen sticker.
Een bril is misschien beter voor Keesie
Wat denk jezelf?
Jij probeert echt op alle manieren geld te maken hè?
Op de Tissot website zelf zeggen ze “licht groen”, maar het is een hele aparte kleur. Er is geen samenwerking met Tiffany&Co maar “liefkozend” wordt het toch de TiffanyPRX genoemd, omdat de kleur van de wijzerplaat in het echt wel veel gelijkenissen heeft qua kleur.
Zal binnenkort na de opticien gaan! Goede tip bedankt!
Overigens op de plaat zitten wel paar extreem grote druppels.
Vind t effect wel tof!
Eens. Deze lijkt me goed gelukt.