Tissot PRX only

Dit is gewoon dé beste :tongue: :star_struck: :raised_hands:

Als je wil kan ik jou ook aanbieden?
Genoeg eenzame mannen die wat gezelschap zoeken tijdens de feestdagen.

2 likes

Naar Pearl gaan krijg je nog 2 brillen gratis extra. Kun je hier 2 leden blij maken iets met forumspirit ofzo.

3 likes

Je spreekt uit ervaring?

Vet! Een Quartz prx met ongeveer 20 euro aan modelbouw verf er op!

Zo mooi!

12 likes

En dat voor maar €1750, zo’n koopje.

Hoe fijn dat je niet gewoon een enkele, maar een dubbele premie mag betalen voor die spettertjes verf :blush:

6 likes

Er zijn mensen die 26 jaar voor een paar spetters betalen en daarna komt ie nog iedere week thuis de was afgeven.

6 likes

Hoho , op chrono staan ze voor 2 a 3k
Dus ff niet downgraden aub

:joy:

1 like

Dat ie nog niet verkocht is verbaast me, iedereen wilt toch zo’n ding :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dan moet je wel een Santos, Tank of een Dumont hebben. Voor minder gaat hij niet weg…

1 like

Jemig zeg meid, je wordt toch niet boos hè? Wat is er aan de hand?

1 like

Verkopen die nou een beetje of blijven ze er op staan?

5 likes

Denk dat ze als warme broodjes over de toonbank gaan.

Ik zag dat er, alleen vandaag al, een stuk of 5 verkocht zijn op HF.

Edit: komt net een 6e in het blauwe deel. Wahnsinn.

16 likes

Ik wil niet de beleggingsadviseur uithangen. Maar als je alle horloges had gekocht die Lasteraar hier heeft aangeboden, had je nu een klein jaar niet hoeven werken.

4 likes

Stond op het punt om ze te kopen, maar ik vond het zo raar ie, ongeacht de tijd van het jaar, telkens maar de kerstgedachte bleef aanhalen.

1 like

Veel succes in TL1, wij gaan effe genieten van wat rust in off topic! :nerd_face:

2 likes

Leuk hoor
Rolex only is all that matters :raised_hands:

2 likes

Zonder de rose bitterballen had ik een bod gedaan.

Wat jij hier doet moet je helemaal zelf weten maar volgens mij noemt Jur je hier een handelaar.

Wie? Lasteraar een handelaar? Schijnt dat ie veel met verlies verkoopt. Kerstgedachte.

3 likes