Tissot PRX only

Nee snap ik. Ik heb ook liever de PRX. Maar had deze al. Life sucks

afbeelding

2 likes

:+1: :+1:

Nieuw is hij inderdaad niet, maar ik denk dat dit exemplaar veel mooier is dan de foto’s suggereren. Lijnen zijn allemaal nog mooi scherp, originele borsteling zie je overal nog zitten. Fotograferen onder een spot laat krassen altijd 10x zo erg lijken :sunglasses:

1 like

Gaaf!

6 likes

Dit lijken de 35mm modellen. Daar ben ik dan juist wel in geïnteresseerd. Ik heb van die lichtblauwe geen real life foto’s kunnen vinden nog

3 likes

Waar ben je geweest ?

3 likes

Foto’s kreeg ik doorgestuurd.

1 like

Beetje een vreemd ding op leer. Denk nicer op rubber

1 like

7 likes

Ben heel erg benieuwd in real life…

13 likes

Naar welke van de 2 neig je het meeste? Op basis van de foto’s zou ik voor de panda versie met donkere subdials gaan. Daar valt de datum een beetje weg.
Pushers erg strak gedaan.

Ik vind het een lastige. Over het algemeen wel voorkeur voor blauw. Echter is deze panda ook zeer geslaagd.

Blauwe (of eventueel zwarte) datumschijf zien te zien te vinden voor de blauwe en meteen na aankoop laten swappen :innocent: :grin:

Deze had ik zonder datum veel toffer gevonden. Bij de ‘normale’ PRX staat de datum beter vind ik.

Beetje jammer van die zeskantmoer aan de zijkant, dat wel!
Dat grijs hebben ze inderdaad wel geinig gedaan! :+1:
Voor 675 euri kun je uiteraard ook niet al te hoge verwachtingen hebben! :grin:

4 likes

Deze inderdaad! Heb al een tipje aan de lokale juwelier gegeven dat hij hem direct mag bestellen als het mogelijk is! :ok_hand:

7 likes

9 likes

Mooie foto👌
@FlyingFox kiek

2 likes