Tissot PRX only

Ja vet, ik begin die zwarte plaat ook steeds meer te waarderen, tof ding

3 likes

Vanmiddag de groene PRX opgehaald.

22 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Veel draagplezier

1 like

Komt de chronograaf ook nog als kwart? Bijna 2000 voor een Tissot zou ik persoonlijk niet doen maar als ze een kwarts versie zouden hebben voor een goede prijs dan zou ik hem wel kopen want hij ziet er als chronograaf wrl herl cool uit

2 likes

Leuk voor mevrouw Watchabano

10 likes

Vanmorgen gepast bij van Baal Nijmegen. Echt een tof horloge zonder twijfels. Echter overweeg ik om iets in het hogere segment aan te schaffen waardoor een aankoop uitbleef. De vriendelijke verkoper ook netjes over geïnformeerd. Wel sloot hij af met mooie woorden dat hij een leuke deal voor mij kon maken mocht ik het horloge komen ophalen.

12 likes

Vandaag een kadootje voor mezelf met de pakketdienst

De eerste quartz (naast de digitale G-Shock, maar dat is anders :slightly_smiling_face:) in mijn collectie. Ben er erg tevreden mee, hij zit perfect op mijn 17.5 cm pols. Lijkt me ook een prima vakantiehorloge, 100 meter WR en vrij zorgeloos verder :+1:

12 likes

Had je ergens gepast? Heb de quartz ook om gehad vanmorgen. De automatic ook overwogen?

Ps. Veel plezier ermee.

Niet gepast, was een impuls aankoop. Automaat wel even overwogen maar die voelt minder als een ‘koopje’ dan deze en ik was wel aan een quartz horloge toe :slight_smile:

1 like

Nieuwe limited edition.

12 likes

14 likes

Ik ben er geen fan van, dat goud op staal en blauw.
Het is wel een teken dat de PRX serie goed aanslaat.

Bij Maurice Lacroix gebeurt hetzelfde met de Aikon serie, daar zijn ook al 999 varianten van.

1 like

12 likes

11 likes

Niet opgeven. Als je blijft zoeken kom je ze vanzelf een keer tegen. Deze zat in een lot horloges. Jaren geleden. Echt als nieuw…en met een erg mooie wijzerplaat.

23 likes

17 likes

Ik zat net op Delugs te kijken voor een nieuwe Lange band en toen zag ik dit.

Heeft één van jullie er al eentje? Ik heb nu bijna genoeg redenen om een PRX te kopen!

19 likes

Weet nog wel een goed adresje

1 like

Heel vet.
Ik ga daar ook even shoppen denk ik.

Op bracelet deed hij mij niet veel, maar op een strap ziet het er veel fraaier uit. Zeker deze, want orgineel heeft hij zon lelijk stuk metaal tussen de lugs :confused:

1 like

Neee😱 ik hoop vandaag ergens tijd te hebben om de Prx bij de dealer te gaan passen!

3 likes