Tissot PRX only

NA van vandaag:
Cursieve tekst

Heeft iemand hier de secondenwijzer al eens laten verwijderen of zelf gedaan?

Hoewel hij bij best accuraat is, wil ik dit wellicht nog gaan proberen hoe dat bevalt.

6 likes

Ik vond m mooi, maar wel echt een heel andere look. Staal om de pols is m.i. mooier.

4 likes

Volgens mij is de hype hier een beetje over, echter mag ik nu hier mijn horloge ook laten zien na een bezoekje aan van Baal in Nijmegen.

10 likes

Cross post

10 likes

hype of niet, blijft een mooi horloge!
Geniet er van :grin: :+1:

5 likes

En dat is het belangrijkste.

Dank je!

1 like

Hype of niet, blijft een mooi horloge inderdaad

8 likes

Waarom zou je een wijzer willen verwijderen?

1 like

Op het moment ik niet kan wennen aan de quartz tik vs automaat. En zag er eerder eentje zonder waarbij het er wel “rustig” uitziet. Zag er wel stijlvol uit.

Deze van mij tikt gelukkig wel accuraat op elk secondeblokje. Heb normaal zo’n OCD trek waarbij ik gek kan worden bij een afwijking.

En ja rationeel is het natuurlijk totaal onzinnig om te verwijderen. Gewoon voor de hobby eens proberen.

Ja geen probleem hoor, heb ik ook laten doen bij een horlogemaker. Het was hooguit 2 minuten werk voor hem. Ziet er veel fijner uit voor het oog zonder die tikkende wijzer.

1 like

Crosspost voor de prx liefhebbers.
Blij met de 35 mm keuze en gouden klatser.
Zal geen dagelijks horloge worden maar af en toe wel lekker om als circusdirecteur (aldus de omschrijven van een vriendelijke vriend van me) door het leven gaan.

9 likes

Deze 35mm krijgt heel veel draagtijd.

10 likes

Mijn vriendin zei net dat ze mijn nieuwe tissot prx 35mm donkerblauw mijn allermooiste horloge vindt, en dat terwijl ik ook bv een JLC MUT moon heb (sommige vrouwen hebben ook geen benul haha)

2 likes

Heb mijn blauwe PRX powermatic nu sinds augustus en ik moet zeggen dat het nog steeds met afstand mijn meest gedragen horloge is, vind hem nog steeds geweldig.

10 likes

Sommige mannen hier op het forum ook niet. Je zult ze de kost moeten geven die vinden dat een horloge mooi is omdat er Patek op staat; wat voor gedrocht het ook is :stuck_out_tongue_winking_eye: :smile:

1 like

15 likes

Iemand dit al gezien?
alternatieve adapters voor de PRX zodat je o.a. voor rubber niet alleen bij delugs hoeft te shoppen.

1 like

Prx kort gehad. Niet eens foto van.


nog hagelnieuw liggen voor de prx liefhebbers hier

1 like

Au :sweat_smile:

@VriesKou bovenstaande strap iets voor jou, je was meen ik op zoek?

Haha denk dat ik hem nog korter heb gehad dan Phyl :wink: maar thanks :+1:t2:

2 likes