En deze 35mm Powermatic met rosé gouden lunette
Die is er al een poosje, maar door die reeksen diamantjes en vrij buitensporige prijs niet direct eentje waar iedereen voor valt
Zojuist een blauwe besteld, zou mij benieuwen of ie aankomt!
Zelf tot nu toe goede ervaringen met Uhrenlounge.
Edit: voor jezelf of voor je vriendin/ vrouw?
Mijzelf! Draag doorgaans meer vintage dan nieuw, dus ben gewend aan kleinere horloges. Denk sowieso dat hij wat groter uitvalt door de kast, is met zijn grotere broer ook het geval😄
Goud in automatic en waffle zou wel vet zijn… de gouden quartz staat nu op mijn ‘first to get’ list
Ja dat zou inderdaad tof zijn maar de structuur op de wijzerplaat nu is ook erg mooi, lijkt enorm op die van mijn 18k gouden Omega. En mbt de Quartz, omdat de gouden niet een dagelijks horloge is vind ik het wel makkelijk dat het grab-en-go is. Maar natuurlijk tikt een automaat mooier .
Nu nog in Tiffany blauw en ik ben ook om
Ik vind de witte het leukste!
Voor nu wit! Ik ben van plan de zwarte strap in het najaar te kopen voor de herfst/winter in deze combi
Lap zeg en mijn horlogegeld is op. 🫥
Als ik m’n GS verkoop dan pak ik waarschijnlijk deze Tony S versie erbij…heerlijk ding!
@Golf you put a spell on me?
Ghehe misschien. Je kan altijd komen proefdragen hier onder de rook van Rotterdam . Ik draag mijn PRXen een stuk meer dan mijn Speedmaster 🫣
Haha…ja. Proefdragen niet nodig…heb er immers al twee (staal en rubber). Maar die Tony S versie is een lekker over the top ding.
Ik moet zeggen dat de PRX wel heel erg lekker draagt, die band is echt prettig om de pols