Tissot PRX only

Wordt krap denk ik, ligt er net aan of je je horloges strak of juist los om de pols draagt

1 like

Ik doe met je mee vandaag!

11 likes

Dit is een 35mm toch?

Nee 40mm.

1 like

Ok,ik vond ‘m al groot op de pols,ik dacht dat de quartz alleen als 35mm verkrijgbaar is.
Ben geen Tissotkenner :nerd_face:

Cool(mint)! :grin::+1:

1 like

5 likes

Dit blijft zo’n fijn ding. Heerlijk die 35 mm in fout goud.

Iemand al 35mm powermatics gespot? Zou begin juni geloof ik gelanceerd worden volgen s de roddels.

3 likes

Ik zit ook al te loeren idd

1 like

Ik zit er niet op te wachten eerlijk gezegd want ze zullen een stuk dikker uitvallen waardoor de verhouding in deze kleine maat zoek zal zijn.

Nee, doe mij de 35 maar lekker in quartz, a la de originele prx uit 1978

9 likes

Verdorie. Ik heb afgelopen nacht tot 00:00 zitten wachten en googlen of er al iets werd gereleased😂 helaas…

2 likes

Held!

Zoals een maand geleden beloofd de foto’s van mijn blauwe rubber bandje. Draagt zeer comfortabel en sluit mooi aan aan de kast.

10 likes

Keurig.
Waar gekocht?
Kijk ik ook ff. Maar voor de 35 mm variant zijn weinig geschikte alternatieven

1 like

https://rubberwatchstraps.com/

Best een stuk goedkoper dan de Delugs bandjes (al blijf ik hun gewafeld patroon heel mooi vinden) maar ondertussen zijn deze toch ook al iets opgeslagen t.o.v. 2 maanden geleden

1 like

Positief verrast door deze nieuwe aanwinst. Wat vooral bevalt:
• Formaat is perfect op mijn pols. Niet te groot en niet te klein.
• Blauwe wijzerplaat is super. Mooi afgewerkt en fijne sunburst die niet altijd aanwezig is. Jammer dat datumschijf wit is. Zo zonde…
• Stalen band draagt lekker en past hem perfect. Al ben ik niet enorm fan van de clasp en gebrek aan micro-adjustments.

10 likes

De nieuwste toevoeging aan de PRX Trinity…:heart_eyes: Enorm blij mee, prachtig horloge en mooi contrast met de gouden en de blauwe. Afscheid genomen van de Tiffany, die is onderweg naar een gewaardeerd forumlid :+1:.

18 likes

Mooi zeg…zeer geslaagde combi. :ok_hand:

1 like

Zeer mooi! Gefeliciteerd!

Lopen jullie er soms ook tegenaan dat de hoeken rondom de dial soms vies worden? Ik heb het idee dat door het schoonmaken de brush ook een soort van met de dial mee begint de draaien omdat je rondom de dial poetst.

1 like

Volgens mij werd er hier gewacht op 35mm Powermatic’s?
Uhrenlounge heeft nu de blauwe/groene/zwarte/witte op de site staan. Levertijd 2-4 dagen (…)

7 likes