Tissot PRX only

5 likes

Kan iemand mij vertellen of de ijsblauwe versie goed (lees uit voorraad) verkrijgbaar is? Ik ben op vakantie in Thailand en heb nog een paar dagen Bangkok in het vooruitzicht.

Volgens mij nu niet echt lekker leverbaar, maar Tissot kennende zal hij gewoon op den duur prima leverbaar zijn.

1 like

Ik heb de mijne eind vorige week geannuleerd bij Olfert,maandje geleden besteld,na een bericht dat hij voorlopig niet leverbaar is.
Er werd aangeboden om eventueel te annuleren,gedaan dus maar het geld nog niet terug gekregen.
Ze reageren helaas slecht op de mail,vandaag kreeg ik pas een reactie en die was als volgt;

Hallo Paul,

vielen Dank für Ihre Email. Dürfen wir Ihnen hier vielleicht noch entgegenkommen? Wir würden Ihnen ein Tauchermesser oder einen Uhrenbeweger beilegen.

Ze rekken het wel lekker op zo :grin:

2 likes

Misschien geheel overbodig maar, als je toch in BKK bent:

https://maps.app.goo.gl/P13xr14e7VdHZ7yM9

1 like

Zeker niet overbodig. Ik ben alleen bekend met de grote shopping malls. Ik wist niet dat Tissot een eigen store had

Die zit ook in een shoppingmall. Volgens mij Central World?

Net even gegoogled. Idd in Central. Volgens mij zijn er meerdere Tissot stores

1 like

14 likes

Mooi hoor. Kijken of ie hier op voorraad is. Dan wordt het een mooi souvenirtje

2 likes

Succes, hij is de moeite waard.

1 like

Gelukt!

11 likes

Mooi en gefeliciteerd! Waar heb je hem kunnen bemachtigen?

Mijn betaling is teruggestort door Olfert omdat ze niet kunnen leveren.
Ik zag ‘m overigens in de etalage liggen bij Kopmels dus zo zeldzaam is ie ook weer niet :thinking:
Nu maar wachten op de 35mm PRX automatic(denk ik)

Bij Tissot in Central Koh Samui :grinning:. Was er vorige week en toen hadden ze hem niet. Liep toevallig vandaag nog even langs en had er net eentje binnen. Scheelt overmorgen weer alle Malls in Bangkok afzoeken.

1 like

Fijne maandagavond :wave:t2:!

8 likes

Is er wellicht al wat meer bekend over eventuele leveringen van deze variant? Wellicht ook andere kleuren?

Een volledig goudkleurige PRX, me like! Tof horloge om er gewoon “bij” te hebben.

2 likes

Geen idee! Al las ik pas wel weer op Reddit dat ze spreken van juni of juli. Ze stonden ook ergens online (Amerikaanse site dacht ik) maar nog onder ‘out of stock’. Time will tell :smiley:

1 like

35mm vraagje.

Is de staalband lang genoeg zijn voor mijn 20,5cm pols?