Soortgelijk bericht hier.
Te typt 38mm verkeerd.
Soortgelijk bericht hier.
Te typt 38mm verkeerd.
Nee hoor,er komt een 35mm PRX automatic aan volgens de geruchten.
Overigens kreeg ik op de annulering van de bestelling een nieuwe levertijd van 3 weken en extra korting aangeboden
Heb de bestelling dus maar laten staan
Heb de lume dial ook aangeschaft, leuke combinatie met m’n groene Powermatic 80. De originele zwart rubberen Tissot band is ook besteld en volgt later, de witte is niet echt mijn ding maar draagt wel zeer comfortabel!
Ha leuk om er nog eentje te zien hier! Ik heb vanmorgen de banden gewisseld met mijn donkerblauwe. Waar heb je de zwarte besteld? Ik kon hem alleen uitverkocht vinden.
!Heeft dit rubberbandje zo’n lange flap?
De AD kon deze ‘gewoon’ bestellen, verwachte levertijd van 2 weken!
Redelijk ja denk ik. Maar wat wel fijn is dat je een tandje hebt waarmee je het flapje zo strak mogelijk kan houden in het laatste gaatje, en hierdoor niet gaat schuiven:
koopDat is idd mooi,dat heeft mijn Barton bandje ook.
Bij Barton krijg je 2 lengtes van de “gaatjes”zijde erbij,dat hebben ze goed geregeld
Wat is jouw polsomtrek?
Mocht je m weg willen doen of ruilen (met cash up van mijn kant) voor een mint/turquoise dial PRX dan hoor ik het graag! Wat een gaaf horloge, ik ben overtuigd.
Het is prachtig.
Op mijn 17.5cm pols draagt het voor mijn gevoel een beetje groot, waarschijnlijk door de vorm van de kast, de geïntegreerde bracelet…
Voorlopig belemmert me dit echter niet om het regelmatig te dragen…
Nou mocht ie ooit weg gaan, hoor ik het graag .
‘T is best een joekel hoor,ik heb de mijne definitief geannuleerd ivm de leverproblemen met de ijsblauwe.
Nu wachten tot ze gewoon leverbaar zijn en eventueel eens kijken bij de 35mm PRX automatic als deze er is
Heerlijke combi. De zwarte strap wilde ik kopen voor het najaar/winter ipv de witte. Dus mooi om hem zo vast in levende lijve te zien! Meer foto’s welkom