Erg mooi!
Ik heb deze week verzendbevestiging gekregen van de blauwe variant voor mijn blauwe prx 80. Foto’s volgen. Ben je tevreden over de kwaliteit?
Zeker tevreden, maar ik heb geen idee hoe de band het over langere tijd doet natuurlijk. Eerste indrukken zijn goed, plakt niet en neemt dus geen stof mee, kleur is mooi, sluiting (optionele extra) is solide en comfortabel, ik kan echt niks verkeerds bedenken. Blij mee
Betere foto van de kleur:
Heb me gelijk aangemeld voor notificatie als het op voorraad is… zien er goed uit
Is hier al meer over bekend? Check regelmatig hun website.
In Utrecht zag ik hem vanmiddag nog in de etalage liggen bij juwelier Meijs. De gouden PRX. De dame gaf inderdaad aan dat deze er even niet was.
Geen idee, beste even checken bij de ADs of even Tissot mailen?
Wat is je polsmaat?
Op hun website staat dat je de banden tot een polsmaat van 18cm kunt dragen, maar dat ze daarna niet de goede fit hebben door de rechte zijde van de gesp
Mijn polsmaat is 17 - 17,5 cm ongeveer. Als ik naar de band kijk dan kan ik me voorstellen dat de tweede lus geen functie meer heeft als je een grotere pols hebt, maar los daarvan zou ik niet weten waarom het niet zou werken. Ik moet er wel bijzeggen, ik draag ‘m met een vouwsluiting:
Wellicht is het anders met de reguliere gesp?
En wat is de breedte van de band aan de kant van de gesp? 18mm of 20mm
2de keeper moet er dan maar af
Bedankt al vast.
Erg mooie band (en aansluiting)
Zou dit iets zijn? Wel met stalen endlink zeg maar. Vind ik toch wel het mooist.
€ 25,27 51%OFF | Siliconen Rubberen Horlogeband Voor Tissot Prx Horlogeband T137.407/T137.410 Serie Super Speler Mannen Polsband 26X12Mm Convex Uiteinde
Zat ik ook al naar te kijken. Maar alle rubber van Ali (zal wel zelfde fabriek zijn) hebben allemaal dat het dikkere middendeel net wat breder wordt bij de lugs.
Bij die van Rubberwatchstraps loopt het dikkere middendeel mooi recht in een lijn door tot de lugs. M.i. mooier en strakker.
Even wachten to ze op Ali met een nieuwe mal komen…
Voor de geïnteresseerden;
Het lijkt erop dat de 35mm automaat nu echt onderweg is. In ieder geval deze witte kleur. 1 juni volgens het plaatje.
Sorry voor de late reactie, ik moest even een schuifmaat erbij zoeken. De band is 18mm bij de gesp.
Haha
Thnx!
Daar heb ik dan nog een fijne sluiting voor liggen
Kreeg zojuist een mail van Olfert dat Tissot verrast is door de enorme vraag naar de ijsblauwe PRX en dat het onduidelijk is wanneer ze beschikbaar zijn.
Order maar ingetrokken en terugbetaling geaccepteerd
Kan ik ook nog mooi ff wachten op de 35mm automatic