Sluiting is een vlindersluiting die erg makkelijk te verstellen is.
Enige nadeel is dat hij geen quick-release springbars heeft, dit maakt wisselen met die kleine springbar wat lastiger.
Sluiting is een vlindersluiting die erg makkelijk te verstellen is.
Enige nadeel is dat hij geen quick-release springbars heeft, dit maakt wisselen met die kleine springbar wat lastiger.
Iedereen heeft een andere smaak (gelukkig) Maar ik kan er niet aan wennen die brede leren banden op de PRX, ik vind het niet zo mooi. Misschien komt het ook doordat het een lichtere kleur is en het daardoor erg massief maakt. Ik houd mijn PRX’je voorlopig op staal. Alhoewel de rubberen band hierboven van @Martynnn eigenlijk best goed staat.
Ik snap je volledig en was ook zeker mijn eerste indruk, nu daarentegen zou ik hem niet smaller willen plus hoe vaak bekijk je je horloge uit die hoek dat de breedte echt op valt?
Op de pols ziet het er beter uit dan op deze foto’s die ook met groothoek zijn genomen.
Bedankt voor het delen
Wilde hem al voordat ik over de full lume wist. Cool ding
Doet pijn aan m’n ogen.
Ik vind het helemaal niks dat witte rubber tegen die stalen kast.
Net binnen, groen rubber voor de groene PRX. Lastig te zien dat het horloge inderdaad een groene dial wijzerplaat heeft maar het ligt vast aan mijn ogen. Draagt overigens fijn, dat rubber.
Gisteren in Dld de ijsblauwe gezien op wit rubber,stond opmerkelijk fris echt een zomerklatser.
Begin nu toch te twijfelen om ook een PRX aan te schaffen
Vervelende hobby
Mooi zeg, dat is ook wel wat voor mij…
Ziet er mooi uit. Waar is de band van?
Deze komt van https://rubberwatchstraps.com/ en bevalt goed. Vergelijkingsmateriaal is Zealande (op een ander horloge) maar ik merk weinig verschil.
Nice, ook een stuk beter geprijsd dan die van Delugs!
Klopt, ook flink goedkoper dan Zealande. Ik moest er alleen lang op wachten want besteld als pre-order. Verzending zelf is snel met DHL vanuit Duitsland. Deze groen variant is nu opnieuw uitverkocht helaas.
Heel mooi, waar vind je die?
Dit is de originele rubberen strap van Tissot.
Waarschijnlijk ook binnenkort los verkrijgbaar.