Eens testen door het aan aan de kroon op te winden en dan te dragen?
Logisch antwoord eigenlijk. Net zo lang aan draaien totdat de secondewijzer weer begint te tikken na stilstand? Doe dit namelijk nooit.
Powermatic 80 wind ik zo’n 35x op.
Weer een nieuwtje uit de “35mm Powermatic - hoek”, er is er een in het wild gespot! Zie: https://www.reddit.com/r/Watches/comments/125wob6/tissot_some_wrist_shots_with_the_new_35mm_prx/?utm_source=share&utm_medium=ios_app&utm_name=iossmf
Met dank aan @Jorgen83!
Als het uurwerk goed is afgesteld gaat de secondewijzer na een paar keer draaien vanzelf tikken, anders ff schudden.
Dan zal het niet lang meer duren voordat deze officieel aangekondigd wordt
Weet even niet hoe ik een Gif kan posten. Dus hierbij de link naar het filmpje van de PRX 35mm
Gaaf zeg! Volgens mij wordt dit zo’n hit in 35mm.
Dat denk ik eigenlijk niet, te klein. Of je moet een smal polsje hebben. Zelf kijk ik wel eens naar mijn 40 mm om de pols met de gedachten dat 38 mm de absolute hit zou zijn geweest.
Hier een foto van een vrouwen pols met een 35 mm. Ziet er volgens mij prima uit.
Ja misschien heb je gelijk hoor. Ik heb de 40mm al eens gepast. Ik kan hem opzich hebben maar vind hem nét een tandje te groot voor dit model.
Ik denk het ook… tussen de 35 en 40mm in.
Cool man!
Hier ook nog 2 wristshots van deze dude
https://www.reddit.com/r/Watches/comments/125wob6/tissot_some_wrist_shots_with_the_new_35mm_prx/
Al met al erg blij mee dus.
Wat vinden jullie van de witte PRX met rubber strap? Heeft een full lume, maar zie dit meer als een leuke gimmick. Ik heb al een donkerblauwe PRX Powermatic, maar twijfel of ik deze witte zou willen toevoegen of toch nog even doorsparen voor de Ice Blue Powermatic… Die vind ik echt geweldig maar aangezien ik de donkerblauwe al heb is deze wellicht iets meer verfrissend…
Dat is best snel geregeld! Kun je meer foto’s delen? Erg benieuwd naar aanlsuiting, stiksel, sluiting etc.
Is een toffe gimmick, maar ook niet meer dan dat denk ik, die full lume dial. Die ijsblauwe heb ik nog niet in het echt gezien, maar daar zou ik denk ik voor gaan.