Niemand?
Als de ref start met 137407 moet het volgens de Tissot website lukken. Anders bestellen en proberen, lukt het niet retourneren
Ja hij begint dus niet met 137407 maar met 137427 en zie nu dus in dat die 40 en 42 dus de case maat is en dan gaat het dus niet passen helaas, wil zo graag leer op m’n chrono
Ik zie dat de lug width hetzelfde is als van de powermatic 80, die pushpin/schakel zou je kunnen gebruiken voor een custom strap. Weet je zeker dat je uniek bent
Ik zal hier eens naar kijken of dit gaat lukken!
Edit: heb 2 opties gezien nu voor de chrono beiden niet goedkoop maar 1 ligt meer in wat ik zoek dan het ander. Je kan op adapter kopen voor de 40mm en daar bijv een nato op dragen of welke leren band je maar wilt of je gaat de custom banden kant op. Ik neig naar het 2e te gaan.
Heb iemand gevonden die custom straps dus maakt en heb even een snelle photos hop gemaakt om te beoordelen of ik het wat vond.
Ja ik vond dit dik heb de stiksels wel wit laten maken.
Dit zou ook meer mijn voorkeur hebben dan een adapter inderdaad! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat
Gaan we binnenkort de aankondiging zien van de 35mm PRX Powermatic in nieuwe kleuren??
Fingers crossed!!
Ik weet niet of het een succes gaat worden, maar laat het resultaat hier even zien
Hoezo zou het geen succes worden? Het is een handgemaakte band, deze persoon bied voor alle maten prx banden aan dus zie niet zo goed in waarom het geen succes zou zijn? Mijn afbeelding is een photoshop van mijn zijde voor de kleur meer dan voor wat anders.
shameless plug voor een nieuwe in het blauwe gedeelte voor weinig
Lijkt mij een lastige klus om alles strak te laten aansluiten. Hoop natuurlijk dat de band mooi wordt.
Wellicht heb ik je verkeerd begrepen, maar krijgt jouw leren band een schakel stukje?
Nee de band is op maat gemaakt aan de kast en tapered naar de sluiting zoals de stalen band dat ook doet.
https://www.etsy.com/nl/listing/1049338418/udolleather-made-to-order-prx-compatible dit is wat ik besteld heb zegmaar zonder tussenlink.
Dit is wat tissot zelf doet, de schakel zetten zij er in zodat ze hun quick-release techniek kunnen blijven gebruiken. Als tissot een band voor de chrono had gemaakt had ik die ook denk ik gehaald maar helaas doen ze dat nog niet.
Zou me niet verbazen als die binnenkort worden onthuld overigens.
Dat stukje lijkt mij lastig om te maken, maar ik ben geen leerbewerker.
Zou leuk zijn als er meer mogelijkheden komen voor de PRX.
Ik snap wat je bedoeld maar delugs doet dit ook zo en we gaan het zien als ik hem er op heb zitten. Ben erg benieuwd en mocht tissot eindelijk met leer of rubber voor de chrono komen komt die er ook!
Kan hier ook meedoen
Ik ben erg onder de indruk van het horloge.
Sorry voor de crosspost - maar hij is gewoon te mooi.
Shoutout naar @Watch2Morrow
Dank voor de gif tip.
Goed gifje. Door ‘m vierkant te knippen gaat de kwaliteit omhoog
Thanks! Heb hem aangepast.
Edit: nog een keer met wat color grading.
Heb een vraag. Mijn PRX stond -door het wisselen met andere horloges- gisterenochtend stil. Deze heb ik vervolgens gedragen van 07:00 tot 16:00 uur en is toen weggelegd. Vandaag weer wat anders omgehad en de PRX stond om 18:30 uur weer stil. Nu heb ik eerder een powermatic 80 gehad en deze was denk ik véél langer opgeladen na bovengenoemde draagtijd. Ik wind mijn horloge op door enkel een pols beweging te maken.
Kan iemand mij hier iets zinnigs over zeggen? vlag en terug naar de juwelier of?? Ik ga het horloge de komende twee dagen draagtijd geven om eens te zien hoelang de gangreserve daarna is.
Plaatje voor de sfeer.