Tissot brengt binnenkort ook eigen rubberen banden uit volgens de renders bij Boumanonline
Toen ik mijn Powermatic kocht in december, had de juwelier ook al een brochure van Tissot met de rubberen band. Spijtig genoeg lijkt het erop dat het (voorlopig) bij de zwarte versie blijft.
Daarom blijf ik toch richting Delugs kijken voor de blauwe versie
De chrono mag ook rubber krijgen wat mij betreft maar hoor daar niks over.
De panda lijkt me wel wat op een rubber band.
De lichtblauwe even in de winkelmand gehad, maar tikje feminien.
Hierop een PRX variatie zou leuk zijn
Heeft iemand toevallig al een manier gevonden om de originele Tissot rubber band los te bestellen?
Zojuist de Tissot PRX Galaxy binnen, gelukkig niet zo heftig gevlekt als de vorige serie!!
Twijfel nog of ik m houd ivm met mijn polsmaat.
Welke is dat?
Foto’s?
@ picolino haha, busted…
@Golf Ik weet niet of in links mag plaatsten, maar google even op ‘Tissot PRX Galaxy’.
Half jaar geleden ongeveer kwamen de Midnight Sky en Arctic Sky (blauwe en witte dial).
Deze dial is zwart en vlgmij een stuk beter afgewerkt als ik zo foto’s op internet vergelijk. De bevlekking is preciezer, kleiner en minder.
@Watch2Morrow
Ik heb 2 foto’s bijgevoegd de fotokwaliteit is alleen matig, budgettoestelletje… Binnenkomt komt een vriend met een nieuwere Iphone langs, dan schiet ik er een paar extra.
Oooh die. Tof
Mensen ervaring met de leren en rubberen strap op de PRX?
quartz of automaat…
ice blue automaat is mooi , de tifany blue quartz ook…
Ik ben er nog niet uit. de een is meer zoals het "vroeger’ ook was namelijk quarts, de andere is wellicht door het geblokte wijzerplaat profiel net iets te veel APRO… Ik ben er nog niet uit, moet ze eens om de pols hebben gehad.
wat is voor jullie de reden voor eht kiezen van qaurz of automaat. Prijs of kleur?
Weet iemand of de banden van de 40mm ook op de chrono kunnen? Referentie is beide t137 als ik me niet vergis.
Ik heb voor mijn vrouw de 35mm versie met de groene wijzerplaat gekocht, hoewel ik zelf liever een automaat zou hebben (en die is er niet in 35mm, behalve die ene versie met de steentjes).
Maar het voordeel van quartz is wel, dat ze hem misschien 1-2x in de week even draagt en dan loopt ie nog steeds, dat vind ze best prettig.
Relatief gezien is de Powermatic versie natuurlijk veel duurder dan de quartz versie, maar als je het breder ziet is de automaat nog steeds betrekkelijk goedkoop.
Dus, wordt je blij van een automaat dan zou ik zeker geen quartz kopen, maar als je gewoon een mooi horloge wil, is de quartz versie helemaal top!