Tissot PRX only

Is toch een lekkere Tissot, zowel op staal als op leer.

7 likes

:heart_eyes:

8 likes

Gisteren aangeschaft, wat een afwerking voor het geld en wat een prachtige diepgroene kleur van de wijzerplaat :grinning:

16 likes

2 likes

Onbegrijpelijk lang stil in dit topic :sweat_smile::gem:

10 likes

Hoe vaker ik hem zie hoe mooier ik hem blijf vinden om toe te voegen naast mijn blauwe PRX Powermatic!

3 likes

Een PRX uit het verleden

5 likes

Blijft leuk. Al gaat ie wel de deur uit voor een automaat en een maatje groter :ok_hand:t4:

8 likes

Zou ik niet doen als ik deze maat zo om de pols zie. Echt perfect zo.

6 likes

3 likes

6 likes

Tissot released weer een aantal nieuwe PRX modellen, waaronder de “mint” groenblauwe Powermatic80 (eerder al met Quartz) en een ijsblauwe Powermatic80 (eerder ook al in Quartz beschikbaar). Ook is er een nieuwe chrono en nog een aantal andere kleuren.

11 likes

Gaaf! Lang verwacht voor sommigen maar is dus onder andere de mint Powermatic.
Die dial van die chrono :heart_eyes:

Interessant! Een ‘Tiffany’ :wink: Powermatic, en een rubber band zo te zien.

Als bonus een plaatje van de mijne.

3 likes

Ik ga mijn mint Quartz niet omruilen voor een Powermatic80, gezien ik die toch sporadisch maar draagt en daarom Quartz lekker grab en go is, maar het is wel fraai met die dial.

1 like

Een rubberen band daarentegen zou ik best willen bij m’n minty PRX.

1 like

Ook op zowel staal als leder.

2 likes

En weer geen 38mm quartz chrono.

Naja, scheelt weer geld over de balk smijten :grin:

2 likes

Heeft iemand hier ervaring met de rubberen straps van Delugs voor de PRX powermatic 80?
Zelf twijfel ik hier sterk over voor mijn blauwe PRX powermatic 80, maar de hoge taxen houden mij voorlopig tegen.

1 like

Geen ervaring mee, maar dat zijn inderdaad de mooiste. Echter ook enorm duur voor een rubberen band.