Dat zou mooi zijn,helemaal als er ook een ijsblauwe 35mm automatic komt
We gaan het zien
Er zit blijkbaar ook een parelmoer modelletje tussen.
Heel mooi! Nu wachten op wat korting. had wel graag nog wat meer kleurtjes of opties gezien. @Colnago, het horloge voor je vriendin is geland.
We gaan die eens gaan passen. Denk dat die 35mm nog groot is voor haar smaak. Ben zelf ook wel benieuwd naar de blauwe.
In dat filmpje van Teddy Baldassare liggen er 6 PRX modellen, maar er worden er maar 4 besproken. Ik zie daar als het goed is ook een 40mm gouden PRX liggen, maar die pakken ze doodleuk niet op .
Misschien dat we binnekort nog wat nieuws gaan krijgen.
Dan moet ik mijn gouden Quartz gaan omruilen voor een gouden Powermatic al weet ik niet of een waffledial in goud nou mooier is dan de huidige structuurdial van de 40mm…
35mm automaat besteldtdtdtdt bij juwelier in NL! Volgende week woensdag binnen!
Wat een excitemendtdtdtdt 🫨 proficiat!
Ik denk dat jk ze toch maar naast elkaar ga proberen,op de 16,5cm pols in het filmpje ziet het er best klein uit,heb zelf 18cm omtrek en best een platte pols,althans ik vind 55mm redelijk plat/breed
Ik heb zelf een 17,5mm pols en de 35mm variant draagt geweldig. Ik zou ze inderdaad naast elkaar passen voor het idee, maar laat je zeker niet afschrikken door het ‘kleine’ formaat.
Het is gewenning. Na een week 35mm nu weer m’n 40,5 mm SPB143 om.
Die voelt nu giga! That’s not what she said.
Nu heb ik ook beetje spaghetti polsen van 16,7 maar desondanks mijn conclusie: gewenning en wat je zelf tof vindt.