Hey, die foto is me bekend!! Links zit nu aan mijn pols, letterlijk
die wil ik ook voor de zomer
Ben ik ook benieuwd naar, lijkt een donkere wijzerplaat te zijn.
Of het zijn gewoon twee quartzen; die hebben geen AR coating op het saffier waardoor je vooral de reflectie van de achtergrond ziet
Ben benieuwd! Die heb ik niet gehad.
Nee joh? Leek mij nu juist dé versie te zijn waar de meesten voor gaan. Jij…bewandeld jouw eigen pad.
Nou ja wie weet…ik flipper heel soms…
Dat is ook wat ik dacht.
Hahaha meesterflipperaar @daffie . Enige upgrade die ik ga doen als ie er komt is de Quartz gouden voor een Powermatic80 gouden.
Het trio is mooi zo .
Vandaag de two tone
Absoluut!
Ps weet jij of de stalen band interchangeable is tussen de 40mm quartz en powermatic versies?
Ik las dat dat mogelijk is.
Ah dat zou mooi zijn. Dikte van de quartz en powermatic modellen verschilt natuurlijk iets maar de rest is voor zover ik heb begrepen gelijk. Eenzelfde opzet en aansluiting op de kast is de voorwaarde en die zijn ook gelijk vermoed ik.
Enfin…wat loop ik eigenlijk toch vooraf te denken…morgen weet ik het.
Incoming.
Dank aan @Watch2Morrow voor de rubber PRX band. Echt een top aanvulling voor de PRX naast de stalen band!
Alleen het wisselen is echt een gepriegel. Niet echt Quick release zoals ik het gewend ben haha!
Haha…klopt is beetje priegelwerkje. Je nagels ietsje langer laten groeien.
Iemand nog een geschikte springbar beschikbaar? Bij mijn aankoop zat een De Lugs rubberen band, maar die is helaas niet erop te krijgen. Beide uiteindes moeten er in te klikken zijn, maar dit lukt maar aan één kant helaas
Vermoed het ook…
Zijn die delugs rubber banden voor de prx niet voorzien van een geschikte springbar?