Haha. Thx maar nee.
Volgende keer door Red Bull Racing laten doen, die kunnen het in 1.82s ā¦
Ik ben altijd wel een liefhebber van staal, toch vind ik de witte band wel lekker fris zomers bij deze wijzerplaat! Maar goed, ik zag dat je alweer gaat flipperen richting een donkere automaat. Dus ik heb niks gezegd.
Oh ja, veel draagplezier!
Thx bro
Voor wie nog een rubberen strap zoekt voor zijn prx.
Ik heb nog een Tissot witte rubber band in de aanbieding.
Vind het best duur voor een aftermarket band terwijl ze origineel ā¬60 kosten
Tissot biedt het zelf helaas nog niet aan.
Nog niet zoveel kleuren inderdaad vooralsnog alleen rubber in zwart en wit maar ik denk dat er nog wel meer kleuren aankomen.
Verwacht van wel. Heb zelf een donkere blauwe PrX, mijn voorkeur gaat uit naar een band in dezelfde kleur.
Pakketje bezorgd, morgen de nieuwe 35mm powermatic uitpakkenš±
Ik ben benieuwd!
Ook een donkerblauwe 35mm powermatic besteld, eindelijk!
Via de dealer/ juwelier kan je ze al wel bestellen is mij gezegd. De artikelnummers van de banden staan ook gewoon bij de horloges op de website van Tissot
Jij had hem via Uhrenlounge besteld toch?
Levertijd 2-4 dagen + 2 dagen extra vanuit Duitsland. Hmmm, toch week langer dan.
Blij voor je dat hij er nu toch is, en we zien de plaatjes graag tegemoet.
Waanzinnig mooi in 35 mm! Hij oogt iets groter om de pols. Gefeliciteerd en veel draagplezier! Ik ben erg benieuwd naar die āmother of pearlā.
Mocht je ām willen, er komt nog een blauwe binnen woensdag aanstaande bij een juwelier. Pb me maar als je er belang bij hebt, is in regio Alkmaar!
Ik moest meteen door net, nog weinig kunnen inspecteren. Eerste indruk was dat ie vrij klein was, maar ook dat hij een stuk chiquer oogt dan zān grotere broer. Ik ga er zo even goed voor zitten en de band op maat maken.