Tissot PRX only

Mijn nieuwe aanwinst. Kwam hem tegen op het Vliegveld in Tel Aviv een aantal weken geleden. Kon hem niet laten liggen. Super comfortabel met de siliconen band. Heerlijke daily beater waar ik bijzonder veel positieve reacties en complimenten mee heb ontvangen.

8 likes

Sinds gisteren ook lid van de PRX club. 35mm staat prima! Lekker licht en comfortabel.

13 likes

Ik heb het horloge even goed bekeken en ik heb het idee dat de brushing schuin is, zie ik dit goed? Als het wel zo is gaat hij terug…

1 like

Het Trio op staal…:+1:

29 likes

supertrio!

1 like

Prachtig man!:smiling_face_with_three_hearts: Persoonlijk zou ik nog iets met een donkere dial erbij doen, de blauwe, zwarte of groene. Voor het contrast :wink:

1 like

Ben reeds bezig met een groene en ook een blauwe tweedehands dus wellicht zeer binnenkort. En dan gaat de quartz Tiffany er wellicht weer uit…:innocent::grin:

1 like

Ouwe flipperaar :stuck_out_tongue_winking_eye: maar ik ben blij dat ik je met het juiste virus heb aangestoken :joy:

3 likes

Het werd eens tijd nietwaar :joy:

2 likes

Op de foto zou ik denken 2 graden schuin (clockwise).

@WilSeiko wilseiko🥲🥲🥲 reden om terug te sturen of later onder garantie ruilen? Wel balen…

1 like

Ik zou het niet doen. Minimaal zichtbaar.
Maar als jij je eraan stoort.

You’re as cold as ice… :snowflake:

10 likes

Iemand enig idee wanneer en waar ik een 35mm white kan passen? Vind dat wel iets voor m’n vriendin…

Heerlijk!

De Tiffany en blauwe kan ik dus beide bij jou wel passen maar bij de AD niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha AD Daffie

1 like

Zie ik niet hoor, en als het zo is, verwaarloosbaar… :relieved: Zou me niet storen

1 like

Ook te halen bij Strps zie ik nu! Zwarte wel uitverkocht.

https://strps.watch/nl/collections/rubber/products/tissot-prx-rubber-wit

1 like

Bedankt voor de tip. Net besteld.

2 likes

Best gaaf dit!

4 likes

Ik had een blauwe 35mm powermatic in bestelling maar dat zojuist omgeruild naar een witte MOP. Ik heb de witte 40mm nooit overwogen vanwege de rose-gouden accenten, die zijn niet van toepassing op de 35mm variant. Plus dat dat MOP redelijk subtiel schijnt te zijn, dus het is wel eens een leuke afwisseling.

2 likes