Tissot PRX only

Goede keuze! Ik heb de MOP ook op het oog, ik zie de foto’s graag voorbijkomen.

1 like

Nieuw op het forum dus maar even mn PRX showen. Nu ongeveer al een 1.5 jaar oud en nog steeds geen spijt van dit superhorloge. Hele goede prijs/kwaliteit!

11 likes

19 likes

Heeft iemand de PRX 35mm powermatic al bij een juwelier gespot? Ik zou ze graag eens in het echt willen bekijken.

Zo op de foto’s vind ik de 3 donkere kleuren wel erg veel op elkaar lijken. Dat zal in het echt vast (hopelijk) wel anders zijn.

Ik hou het ook een beetje in de gaten, maar nog nergens gezien dat ze ergens liggen.

1 like

Zijn al te bestellen!

12 likes

Wil ze graag eerst even zien en passen. Is voor mijn vriendin en die moet het ook mooi vinden.

Hier de groene Powermatic 40 incoming…

16 likes

Vind ik persoonlijk, denk ik, de mooiste. Warme kleur groen. Als ik m’n Hydroconquest niet al had, zou ik ook voor deze gaan. Mooi!

1 like

Thx. Ja denk ik ook. Perfecte kleur groen.

1 like

Lekker bezig @daffie, dus straks een kwartet? Of gaat er weer eentje het nest verlaten?

1 like

Trio…ice blue, groen…en Tiffany. Maar de Tiffany ga ik waarschijnlijk weer weg doen. Kleuren zitten behoorlijk in dezelfde (groen/blauwe) hoek.

Ik hoop stiekem dat Tissot nog een zacht oranje variant uitbrengt…:sunglasses: (think Breitling SO qua kleur)

1 like

…en binnen. Mooie kleur donkergroen zeg…heel chique. Precies zoals ik had gehoopt. :ok_hand:

23 likes

@Golf Triootje…:sunglasses:

18 likes

Heb zelf zitten twijfelen tussen de blauwe en groene variant en heb uiteindelijk de blauwe gekozen, maar achteraf had ik de groene zeker zo mooi gevonden.

2 likes

Ik heb deze bij AD gezien, het mooie van deze kleur is dat ie soms gewoon zwart lijkt, zoals goed op de 2de fot te zien is, dit maakt hem bij elke kledingstijl draagbaar.
Heb zelf sinds kort de ice blue als aanvulling op de groene quartz

.

3 likes

De ice blue is heerlijk. Voor mij de meest geslaagde kleur icm het PRX model.

Beiden erg geslaagd. Ook ik heb ik dubio gestaan tussen de blauwe en de groene.

Lekker man! :smiling_face_with_three_hearts:

Ik krijg bijna de neiging om er nog een bij te kopen… :joy: laat ze maar wat extra kekke kleurtjes Powermatic80 op de markt brengen. Of een volledig rose-gouden. :heart_eyes:

1 like

Waarschuwing

Vluchten kan nog net, dus wie mij kan uitkotsen…

Vanaf morgen mag ik alhier ook spannen.

Ben echt mega benieuwd naar vooral de kwaliteit voor de centen, want daar prijzen menig horloge nerd de PRX sky high de hemel in.

5 likes