Tissot PRX only

afbeelding

:grin:

2 likes

Puur obv de plaatjes zou dat ook mijn keuze zijn.

Iemand tips qua voorraad van de ice blue? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Inmiddels is het witte bandje verhuisd van @daffie naar mij…
Mooi hoor, ik kan nu wisselen tussen staal, blauw leer en wit rubber.

4 likes

We horen graag je ongezouten mening :wink: .

2 likes

Kopmels heeft ze liggen

1 like

Nieuwe Royal Oak binnen.

35 likes

Tof! 35mm toch?

1 like

Ja klopt. Mother of pearl.

3 likes

Hoe dik zijn die 35mm automaatjes eigenlijk?

11.3

1 like

Valt me eerlijk gezegd reuze mee.

1 like

Mogguh PRX-ers :coffee:

Mocht iemand interesse hebben in deze groene laat maar weten. De lichte kleuren doen het meer voor mij. :man_shrugging:

11 likes

Morguuh! :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Op de foto erg fraai. Hoe ervaar je de verhouding qua grootte/dikte?

1 like

Prachtig! Hoe zou je kleur van de wijzerplaat omschrijven. Vooral wit of meer richting parelmoer?

1 like

Nee joh…

1 like

Goeiemoggel PRX-liefhebbers. Heb de mijne nu bijna een jaar en vind het nog steeds een prachtig ding.

Wat mij steeds zo verbaast: ik heb de hele tijd het idee dat je met dit horloge een meeloper bent, maar in het wild ben ik nog nooit iemand tegengekomen die er één om had. Wat weer illustreert hoe klein het horloge liefhebbers wereldje eigenlijk is. In mijn eigen vrienden- en familiekring ben ik eigenlijk de enige die meerdere horloges heeft en de ondanks nog af en toe één bij koopt, en al helemaal de enige met mechanische horloges.

7 likes

Heel simpel dit, gewoonweg VET gaaf horloge.

Blij.

12 likes

Ja he, het enige wat ik al in het wild heb gezien wat in m’n collectie zit, is een blauwe citizen ny0040 en een Seiko 5 skx recreatie ( niet in m’n collectie maar close enough). Het is toch wat! Zo weinig horlogeliefde eigenlijk. Ik voel me echt alleen in m’n hobby 🥹
De prx’en zijn fantastisch. Als je ze enkel op foto ziet is het niet te snappen maar aan de pols! M’n groene 35 quartz is naast een cwc de meest comfortabele uit m’n collectie en dan ook nog zo’n schitterend zomerhorloge. Ik ga nog een automaatje kopen maar niet meer dit jaar. Budget is op en kan wel even wachten. :watch:

Ja geweldig hè :smiling_face_with_three_hearts: echt een knaller! Ook erg blij met mijn gouden :trophy:

2 likes