Klopt idd…zonder de gouden bezel. Ja bevalt uitstekend! Ik vind de quartz versie net ietsje meer ingetogen en de mooie verticale brushing op de plaat maakt het af.
Afgelopen weekend ook de nieuwe 35mm prx opgehaald. Prachtig horloge en prima formaat op 17,5cm pols (draagt echt een stuk groter door de geïntegreerde band).
Sinds vandaag deze kinky combi aan de pols. Horloge was er al, band gisteren besteld en vandaag binnen
Super combo!
Heerlijk!
De zwarte rubberen band van Tissot is weer op voorraad.
Het lijkt net de witte wijzerplaat kuiltjes heeft ipv blokjes… Is dat ook zo? Of komt dat door de glans vd MOP?
Bevalt de zwarte beter? Staat je goed iig
Klopt. De blokjes zijn kuiltjes.
Grappig want het is dus de groene.
Haha ja ik heb al eerder de opmerking gemaakt dat ik die 3 donkere kleuren op elkaar vind lijken! Maar op deze foto kan ik er weinig groen in ontdekken, misschien ligt aan mijn schermpje…
Is mij slechts 1 maal overkomen. Mijn pols viel op bij een andere eigenaar van de PRX 80 blauw. Dan heb je direct een héél leuk gesprek.
De groene staat jou prima.
Heel gaaf, niets mis met sunburst maar ik had graag de 35 mm ook met deze wijzerplaat gezien.
Genieten
Ik slinger hem om, sigaartje in de mond, en ga ff het gras maaien op mijn zitmaaier.
Wedden, wedden dat de buurvrouw minstens zo zal genieten van dit tafereel als ikke zelf
Potverdorie sexy! Pfoee!
Thanks, hier was ik al een tijd naar op zoek.
Perfect Tony S stijltje! Krantje ophalen 's ochtends at the end of the driveway.
Pcies zo