Zeker aan te raden!
Wow! Heel gaaf. Verleidelijk om ook te gaan halen haha
Zou mooi zijn als ze nog met wat extra kleuren rubber banden komen dit jaar, een blauwe rubber band voor de blauwe wijzerplaat zou wel mooi zijn.
Ik vind persoonlijk die rubberen band erg comfortabel ik grijp steeds vaker naar de PRX deze zomer.
Daar hoop ik stiekem ook op. Heb nu de wit rubberen band voor aan mijn ijsblauwe PRX maar een matchende licht blauwe band lijkt me ook wel tof!!
Iemand ervaring met bandjes van Aliexpres? Staat ook redelijk wat op
heb een aantal vrienden de PRX aangeraden als leuke introductie in de horlogewereld, zie zojuist dit langskomen op internet. En ja, het filmpje komt van tiktok maar geloof dat deze man toch wel wat inside kennis heeft.
https://vm.tiktok.com/ZGJCPVSP3/
wat denken we er van
Wat een hater… Geen enkel argument. Het bekijken niet waard.
Begin een vorm van jaloezie op te bouwen jegens deze
Te lekker
Ik vind ‘m ook echt geweldig lekker.
MAIKES maakt erg goede kwaliteit leren bandjes. Heb ook wat FKM rubber straps bij Tearoker besteld, even afwachten of t wat is.
Wat blauw voor #bluewatchmonday
En een guilty pleasure, stripboeken uit mijn jeugd weer kopen op Marktplaats!
Na 5 weken loopt zo’n Tissot quartzje op totaal -1s. Dat is gewoon super netjes. Sterker nog het is Grand Seiko terrein dus gewoon geweldig.
Als 2e poging de zwarte 35 besteld, maar ook deze gaat terug. Hij zint me niet… weet niet waarom, maar hij is mij de 745 euro niet waard😅.
Jammer.
Topic gaat snel, waar stond die link voor bandjes
Eens zien of er iets leuks voor bij t goud te koop is.
Heel gaaf! Ik moet tot tweede week augustus wachten bij Uhrenlounge, maar da’s een mooi cadeautje als ik terugkom van vakantie.
Bij het goud is denk ik zwart het mooist. Krijg je een beetje 70’s John Player Special formule 1 vibes.