Tissot PRX only

Zeker aan te raden!

1 like

Wit is ook wel aan te raden!

7 likes

Wow! Heel gaaf. Verleidelijk om ook te gaan halen haha

1 like

Zou mooi zijn als ze nog met wat extra kleuren rubber banden komen dit jaar, een blauwe rubber band voor de blauwe wijzerplaat zou wel mooi zijn.

2 likes

Ik vind persoonlijk die rubberen band erg comfortabel :grinning_face_with_smiling_eyes: ik grijp steeds vaker naar de PRX deze zomer.

1 like

Daar hoop ik stiekem ook op. Heb nu de wit rubberen band voor aan mijn ijsblauwe PRX maar een matchende licht blauwe band lijkt me ook wel tof!!

2 likes

Iemand ervaring met bandjes van Aliexpres? Staat ook redelijk wat op

heb een aantal vrienden de PRX aangeraden als leuke introductie in de horlogewereld, zie zojuist dit langskomen op internet. En ja, het filmpje komt van tiktok maar geloof dat deze man toch wel wat inside kennis heeft.
https://vm.tiktok.com/ZGJCPVSP3/

wat denken we er van

2 likes

Wat een hater… Geen enkel argument. Het bekijken niet waard.

2 likes

Begin een vorm van jaloezie op te bouwen jegens deze
Te lekker

1 like

Ik vind ‘m ook echt geweldig lekker. :ok_hand:

1 like

MAIKES maakt erg goede kwaliteit leren bandjes. Heb ook wat FKM rubber straps bij Tearoker besteld, even afwachten of t wat is.

1 like

Wat blauw voor #bluewatchmonday

En een guilty pleasure, stripboeken uit mijn jeugd weer kopen op Marktplaats!

10 likes

Na 5 weken loopt zo’n Tissot quartzje op totaal -1s. Dat is gewoon super netjes. Sterker nog het is Grand Seiko terrein dus gewoon geweldig. :sunglasses:

7 likes

Als 2e poging de zwarte 35 besteld, maar ook deze gaat terug. Hij zint me niet… weet niet waarom, maar hij is mij de 745 euro niet waard😅.

Jammer.

5 likes

13 likes

11 likes

Topic gaat snel, waar stond die link voor bandjes :grimacing:
Eens zien of er iets leuks voor bij t goud te koop is.

Heel gaaf! Ik moet tot tweede week augustus wachten bij Uhrenlounge, maar da’s een mooi cadeautje als ik terugkom van vakantie.

1 like

Bij het goud is denk ik zwart het mooist. Krijg je een beetje 70’s John Player Special formule 1 vibes.

1 like