Tissot PRX only

Ja verkocht. :face_with_hand_over_mouth::smirk:

Moet ik wel ff die link hebben/vinden.

Na de vrij recente inbraak, waarna de liefde voor horloges even wat bekoeld was, toch weer eentje toegevoegd aan de (beginnende) collectie, met delugs bandje:

7 likes

Mooie nieuwe start, geniet ervan.

Heb je alleen rubber erbij of ook staal?
Lekker casual zo op rubber

Heb hem nu ook om de pols

4 likes

Nee van m’n vrouw cadeau gehad op staal, maar wilde er casual rubber bij en delugs kon leveren met geborsteld goudkleurige sluiting :heart_eyes:

1 like

Ik heb denk ik toch weer het verkeerde maatje… Voordat ik helemaal een advertentie maak. Iemand ruilen tegen een 35?! :sweat_smile:

1 like

10 likes

Feeling minty green today of is het toch tiffany blue :wink:

7 likes

12 likes

Avondwissel…

15 likes

Pff… echt een knaller hoor! Staat nog op mijn lijstje…

1 like

Sinds een kleine twee weken deze blauwe sunburst in mijn bezit! Gaaf klokje hoor

4 likes

Draag hem meer op rubber dan op staal merk ik. Toch een van de fijnste rubber banden die ik heb gehad moet ik zeggen.

Merk wel dat ik na het dragen van een horloge met AR coating me wel begin te ergeren aan het gebrek hiervan bij de quartz versie van de PRX.

4 likes

Ik denk dat ik eruit ben. De blauwe 35mm automaat. Bij First Class watches kom ik op 616 piek. Alleen even geduld hebben, 5-15 dagen zie ik op de site. Iemand nog een betere suggestie?

2 likes

Ik zou hem eerst ergens passen.

7 likes

Omdat de maat een dingetje kan zijn? Ik heb ze in de vitrine gezien en op basis van daarvan besloten dat het de 35 moet worden. Ik heb niet gevraagd om te passen. Omdat ik van plan ben online te kopen en vind dat ik dan ook maar het risico moet accepteren :-). Daar passen en vervolgens online kopen vond ik niet gepast. Zou nog wel de MOP willen zien, dat is mijn enige twijfel.

4 likes

Je mag bij mij de 40mm komen passen mocht je toch nog twijfelen…

Ja precies. Zoals ik eerder schreef heb ik MOP ook online gekocht op basis vd maatvoering. Toch op de pols oogt het kleiner (eerder 34mm) vanwege het kleinere glasoppervlak.
Draagt wel echt comfortabel, beter dan de 40. De MOP is weer weg. Zo’n wijzerplaat is gaaf, maar toch te girly.

Check mijn insta. Daar staat een filmpje.

1 like

:+1:t2:

Thanks! Ben er wel van overtuigd dat 40 niet voor mij gemaakt is. Ik heb er een van een vriend geprobeerd en het was prima, maar niet ideaal.

1 like