Tissot PRX only

Meer wit dan zilver…de quartz versie iig

3 likes

Ik weet niet welke je dan bedoelt. In chrono ken ik enkel blauwe dial met witte subdials, wit met blauwe subdials en wit met zwarte subdials. Maar blauw met goud ken ik (nog) niet.

1 like

Vandaag deze heerlijke PRX ontvangen van @daffie en deze (tot mijn spijt :sweat_smile:) gelijk mogen doorschuiven naar een maatje.

Echt onder de indruk van die dial en band!!

@BaytLif, hier dus. :wink::sweat_smile:

4 likes

Ja sorry man! :flushed: Ik bedoelde het helemaal niet verkeerd; ik had je er niet op moeten wijzen. Excuus. Komt door mijn eigen eerdere ervaring op het forum als ik in enthousiasme wel eens iets verkeerd neer zette. Dan kreeg ik het soms fors uitgemeten… :grimacing:

Was goed bedoeld en een prachtige Tissot trouwens! Geniet ervan kerel! :ok_hand: :blush:

1 like

Haha nee hoor nergens voor nodig. Waardeerde je opmerking alleen maar en begrijp heel goed dat je het alleen maar….

Dus thanks!! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Gelukkig! :blush: Ik zei

Maar dat is ook alweer goedbedoelde flauwekul van mijn kant, want je schreef dat je het horloge al gelijk had door geschoven… :sweat_smile:

Ik zit niet eens aan de borrel, maar aan de zweefthee… Lapsang Souchong. :innocent:

1 like

:joy::joy::joy: ik zag t maar wou je geen rot gevoel geven! :joy::joy:

1 like

Leermomentje voor mij. Respect! :blush:

1 like

Deze

2 likes

Doet pijn aan m’n ogen :confounded:

2 likes

Waarom niemand op de Tissot designafdeling op het idee komt om die foeilelijke scheve datum weg te halen :man_shrugging:
Verkoopcijfers zullen omhoog schieten,volgens mij wordt de chrono nu nauwelijks verkocht.

2 likes

Had ik nog niet gezien. Ben er niet weg van.

Ja ik vind het ook niets. Ik heb zelf nog wel een paar hele gave kleurcombinaties in gedachten. Tissot ontwerpafdeling, ik ben in te huren! Hint hint

3 likes

Ik zeg kom maar door met die Salmon PRX! :ok_hand:

3 likes

Ik kom wat leuks op Reddit tegen. Unreleased PRX models. Ik weet niet waar de persoon het precies vandaan heeft, maar hij zegt ‘I have no information when it will be out but at least we have a good idea of what the future of the PRX lineup would look like’.

Ik vind de digitale versie best tof!

8 likes

Gister de PRX binnen gehad. Ik vind ‘m echt heel chill op de pols. :sunglasses:

12 likes

Hij is de tourbilion nog vergeten :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Schitterend en wat mij betreft de gaafste kleur samen met de Tiffany :ok_hand:t3:

1 like

Tissot moet gwn een PVD rosé gouden model releasen.

1 like

Ja!!! Die komt er dan gegarandeerd :smiling_face_with_three_hearts:. Overigens hebben ze al wel versies met echt rosegoud. Maar 2k voor een PRX voelt nog wat heftig.

1 like