Ja klopt, en 2k betalen zodat je een rosegouden bezeltje hebt op een stalen horloge vind ik sowieso al wat overdreven, maja zal vast een markt voor zijn. Wel geinig dat het een fluted bezel is, misschien is dat nog wat om in de stalen PRX lijn te introduceren.
ik ben toch wel benieuwd wat je niet bevalt… ik ben zelf ook aan het denken erover namelijk.
Ik ben ook wel benieuwd naar jouw bevindingen, sta nl op het punt er een aan te willen schaffen.
Dat betwijfel ik. 2k is voor veel mensen gevoelsmatig denk ik gewoon te veel voor een Tissot. Welke Tissot van 2k wordt wel veel verkocht? Buiten dat is het een enorm groot ding, je moet nogal polsen hebben om die comfortabel te kunnen dragen.
Overigens ben ik het wel met je eens dat die scheve datum lelijk is
Ik heb z’n grotere broer ook gehad, maar voor 745 euro vind ik het op een of andere manier te weinig horloge (de 35mm variant). Voorheen kostte de PRX 645E meen ik. Daarnaast merk ik dat ik even klaar ben met de PRX. Heb 'm veel gedragen en ben toe aan wat nieuws.
Als je puur naar de specs kijkt is het een geweldig horloge voor het geld, maar persoonlijk mis ik iets waardoor ik niet het geld eraan wil uitgeven. > Dus om een concreet antwoord te geven; Het is vooral persoonlijk, qua specificaties is er op dit moment weinig vergelijkbaars beschikbaar voor dit geld!
ik denk dat ik je wel begrijp, het is een heel mooi horloge voor erbij maar net iets teveel @ 745 euro. Daar verwacht je dan net wat meer horloge voor. Als ie met black friday voor 550 euro te krijgen is zou ik het wel proberen maar hoger ga ik ook niet. Ik denk niet dat we de enige zijn die er zo over denken overigens…
Duidelijk antwoord, thx.
Hmm…ik zou uit het water blijven.
Haha ja, we zijn alweer richting LA aan het rijden. Gisteren voor de zekerheid maar op de kamer laten liggen toen we naar het strand gingen
Ik ben vandaag ook even wezen passen;
40mm is mij te groot al zou het wellicht net kunnen, comfortabel zal het in ieder geval niet dragen.
35mm is vrij klein, vind hem kleiner dragen dan een klassieke DJ maar de geïntegreerde brede bandaanzet compenseert dat wel.
Ik vind ze beiden erg geslaagd, over de 35mm ga ik nog even mijmeren.
… en in het goud toch ook wel erg lekker
Die 35 mm staat je meer dan prima, zeer geslaagd vind ik. Ik ben zelf heel benieuwd naar die groene en “mop” variant.
Groen heeft ook mijn voorkeur maar die hadden ze niet liggen helaas. De MOP vind ik toch wat te vrouwelijk icm de kleine horlogemaat.