Tissot PRX only

Al kunnen foto’s vertekenen. Ik vind je die 40 ook top staan!

2 likes

Ja, daar ben ik dus ook een beetje bang voor bij de MOP, maar ik wil deze toch even in het echt ervaren.

1 like

Thx, ik vind hem ook niet misstaan maar qua draagcomfort (L2L en breedte bandaanzet)… Ik ben inmiddels ook gewend geraakt aan een kleiner formaat horloges en dat draagt voor mij gewoon beter.

Welke polsomtrek heb je? Ik ga ook eens kijken voor een prx denk ik.

17,5 cm, platte pols

1 like

Zelfde polsomtrek als mij. Als ik je foto’s zie, waarop je 1 horloge aan hebt, dan kunnen ze allebei wel.
Maar bij de foto waar je ze allebei aan hebt lijkt de 35mm beter.

4 likes

Zeker als je in aanmerking neemt dat de 40mm daar op een dikker deel van de pols zit.

Vorige week een rubber bandje gehaald, draag hem al de hele week :heart_eyes:

9 likes

Nachtje over geslapen; de 35mm is mij net iets te klein en vrouwelijk. Helaas geen passende PRX voor mij.

3 likes

Jij hebt ook een BB36 gehad, toch? Hoe draagt die PRX 35 mm als je deze wegzet tegen de BB36?

1 like

Ja. Vond ik ook. Als je zelf kijkt, of foto’s maakt, dan kijk je ook van heel dichtbij. Van iets meer afstand was de 40mm bij mij wel goed. Ik ben dan ook voor de 40mm gegaan.

7 likes

De BB36 draagt mij perfect!!! :ok_hand:t3: Qua maat een totaal ander gevoel om de pols dan een PRX 35mm (groter en substantiëler)

1 like

Net aangeschaft? Als dat zo is :partying_face: gefeliciteerd! Ik begrijp overigens precies wat je bedoelt qua maat.

1 like

Ikzelf heb ook een BB36, draagt inderdaad perfect. Waarschijnlijk draagt die PRX 35 mm dan ook te klein bij mij. Dank voor je reactie.

1 like

Ik vrees het dan al blijft het ook een kwestie van smaak en persoonlijke voorkeur. Wel leuk om gepast en gezien te hebben, het is echt een mooi leuk en solide horloge.

1 like

Ja, ik wil ‘m binnenkort sowieso gaan passen.

1 like

Is het zeker maar aan de foto’s te zien past de 35mm je perfect. Hier op mijn 18 schuine streep 18,5 cm pols.

4 likes

Onder een overhemd of trui wel, met korte mouwen vind ik van niet. Over smaak valt soms te twisten :joy:

Verandert bij jou je polsomtrek als je een korte mouw aan hebt? :crazy_face:

Dankjewel. Inderdaad net aangeschaft. En de datum nu ook juist gezet.
Ik heb geprobeerd een foto te maken om mijn punt te illustreren

Een spiegelselfie van verder weg en dan ingezoomd. Zo ziet het er dus uit vanop een afstand.
En het lijkt misschien zo, maar ik duw mijn arm niet tegen mijn lichaam om het breder te laten lijken.

2 likes