35mm powermatic zijn er nu ook in iceblue en PVD goud.
Tissot PRX digital, komt er dus echt aan. Even op gegoogeld, nergens informatie over kunnen vinden dus ik dacht, zet het even op HF:
Meer info op de site van bouwman juwelier
Edit, 40 en 35mm. Zilver en champagne als hoofdkleur en daarbij de keuze zwarte of neutrale “dial”
Ik had hem tijdje terug al gepost maar blijft tof! Linkje naar Bouman is alleen niet de goede denk? Ben wel benieuwd naar de prijs
Heb de link even gecheckt, je komt dan op de juiste website. Even bovenin zoeken op prx digital. Het was eerst een gerucht, nu is 'ie te pre-orderen
Ik vind het persoonlijk echt helemaal niets die digiPRX
Dat vind ik bij Tissot prettig dat bepaalde series in meerdere maten leverbaar zijn. Gemiddelde maten zijn voor sommigen te klein of te groot.
Dat “champagne” snap ik niet zo, da’s toch gewoon goudkleur?
Die zilveren versie is dan wel weer erg tof.
Met de GP op Zandvoort zijn er natuurlijk wat marketing activiteiten gaande.
Vandaag had Scuderia Alpha Tauri Daniel Riccardo en een oudere Toro Rosso auto op een ponton gezet voor een Catawiki actie.
Een collega van de rederij waar ik af en toe bij werk was het ponton aan varen en kreeg zo wat info door.
Kon ze nog niet aantreffen bij het aanleggen. Had vandaag mijn PRX om dus die mocht even in beeld.
Idem, ik dacht bij de eerste screenshots die online verschenen dan ook dat het om een grap ging…
Maargoed als mensen ze leuk vinden, ga ervoor!
Ik dacht ook dat het een grap was die digitale PRX. En gezien de relatief lage prijs zullen die wel verkocht worden. Ik zit er ook over te denken. Ik had liever zoiets van Seiko gehad, maar daar lijkt nog niks in de planning te zitten.
Wel jammer dat het niet wordt gecombineerd met zonne-energie.
Zag hem ook langs komen; brrr