Hier nog een Instagram wristroll filmpje van de zilveren versie. Weet niet of deze ook te openen is zonder account:
Eens! Ik weet niet waarom maar ergens kan ik het wel waarderen. Vind alleen de prijs wel wat hoog voor zo’n digitale versie… had wel €100,- vanaf gemogen. Misschien wachten op een nette tweede kans
Ik zag die digitale prx voorbij komen op Insta. Goed excuus om mijn Prx weer eens te dragen.
Er zal voor de digitale best een markt zijn maar het is niet mijn kopje thee.
Oh wacht, er is er 1 onderweg.
Eens
Vanaf vandaag mag ik me officieel melden in dit topic. Vandaag mijn eerste ‘‘echte’’ horloge gekocht. Ik heb een tripje naar Hilversum gemaakt en daar een turquoise PRX opgehaald bij @SuperC Jaap. Erg vriendelijk ontvangen en heel blij mee.
Ik wilde perse deze kleur en was al wezen kijken bij de AD. Echter toen ik hem jong gebruikt op zijn site tegen kwam en alle goede reviews daarbij horend, besloten hem daar te halen.
Ik heb het gevoel dat ik daar nog wel eens terug kom en ook dat dit niet mijn laatste PRX is.
Leuker dan die ondergespetterde versies
Ik vind hem wel geslaagd. Maar vraag me tegelijkertijd af hoe snel het gaat vervelen.
Maar goed, dat heb ik zelfs bij niet-artistieke versies.
Daarom wel knap dat mijn King Seiko en SARX035 blijven boeien. Voor de SARX geldt overigens dat het m’n 3e is. En die blijft nu wel. Tenzij ik de energie-rekening niet meer kan betalen.
Ik overweeg ook niet om hem te kopen
Denk dat ik toch wat kriebelig zou worden van het handwerk. Je ziet duidelijk dat niet alle vierkantjes even netjes zijn. (Niet dat ik het netter zou kunnen )
Oeh en…? Is het wat?
Ik heb mijn verf en borsteltjes ook al bovengehaald.
Verdorie, hoe kom ik nu bij die wijzeplaat ?
Ik vind hem wel lekker retro.
En de gedachte dat het een Zwitser is met de Japanse techniek erin die de Zwitsers bijna van de horlogekloot wiste.