Mooi, Strap van DeLugs?
Nee is de orginele rubber strap van Tissot.
Mooi hoor! Ik zou graag zien dat Tissot er 1 voor de groene maakt…
Die witte kan ook best op de groene als hij ook op mijn blauwe “past” lijkt me toch ? Of je hebt liever ook een groene band dan ?
Jaa moet wel een groene band zijn
Sowieso hebben we redelijk dezelfde smaak. Tenminste, al jouw horloges die ik zie, kan ik waarderen. Staat top!
Dank.
Altijd mooi beetje gestemde tegenkomen💪🏼
Mea culpa, eind juli heb ik mijn blauwe PRX quartz verkocht om een Seiko SARX045 (blue tuxedo) te kopen. Fantastisch horloge met een mooie, niet standaard Seiko, stalen bracelet. Erg blij mee.
Maar toch bleef het knagen, de look en feel, het gevoel bij het dragen van de PRX begon ik te missen… en ondanks de looks van de Seiko had ik er niet het gevoel bij.
Dus, keuze… Seiko houden en voor een quartz sparen? Doorsparen voor de PRX Powermatic ice blue? Of die PRX Powermatic blue die ik gebruikt kan halen als ik zie Seiko verkoop?
Het werd het laatste, vorige week de Seiko de deur uit en gisteren de PRX ontvangen. En zooo blij mee, het gevoel is terug, vindt hem nog mooier dan de blauwe Quartz variant, en hij draagt zo lekker.
Lesson learned: behalve looks ga ook op je gevoel af als je een horloge koopt, doet het wat met je of is het alleen voor de heb.
Next goal: ik wil nog dolgraag de gouden, maar dan wel de Quartz variant want vindt ik mooier dan de Powermatic.
Zonder foto’s geen bewijs:
Door de lichtinval op je PRX dacht ik meteen dat een “Red Grape” leuk zou staan.
Plaatje van gisteren, geschoten na het monteren van een garage deur aan schuurtje bij de stal.
Heerlijke aan huis werk beater is het.