Tissot PRX only

Weer terug om de pols en ook hier maar even delen. Blijft een prachtig horloge

14 likes

Echt een eyecatcher :eyes: :+1:

1 like

Eens, misschien moet ik hem ook gewoon maar uit de verkoop halen

Hierbij komen geen importkosten toch? Dan zou ik hem zelf ook overwegen om hem daar te halen misschien

Nee klopt inderdaad. Deze kosten waren in de prijs inbegrepen. Werd netjes met DHL On Demand delivery geleverd. Vind het toch aardig wat geld schelen voor een horloge die net uit is. Heb geprobeerd bij wat online verkopers dezelfde prijs te krijgen maar heb slechts van 1 een reactie gekregen dat dit niet ging ivm nieuwe collectie…

8 likes
2 likes

Ik stond laatst bij de juwelier in de etalage te kijken naar de 35mm en had in 0.35sec besloten dat deze toch echt te klein is. Na het zien van dit filmpje begin ik dan toch weer te twijfelen, misschien nog eens gaan en wel binnenstappen om te passen.

Niet onverstandig denk ik :+1:

Lekker los om de pols geslingerd

6 likes

De kwaliteit is echt heel erg goed voor het geld😱

5 likes

Dus, ik ben nog maar eens geweest :slight_smile:
Hij blijft klein, maar dat wordt in dit kleurtje ruimschoots gecompenseerd door z’n schitterende aanwezigheid. Echt een beauty!

12 likes

Even onder de aandacht brengen :innocent:

Afgelopen weekend een PRX 35 voor mijn vrouw gekocht.
We vinden het een geweldig horloge, met veel ‘kwaliteit’ gelet op het prijskaartje.

Oh ja, de band is inmiddels op maat :wink:

10 likes

Voor de prijs van Firstclasswatches uit UK (zie 20 berichten hierboven van @Martynnn), denk ik dat er tweedehands niet nog veel meer af gaat.

1 like

Tja, ik heb hem bij Bouman Online besteld……vandaag bestellen, morgen thuis vond ik toch wel prettig!

De eerste PRX Powermatic 80 in 35mm, schijnen er nog meer variaties te volgen!

7 likes

Is er op foto een manier om het verschil te zien tussen een 35 en 40 mm quartz PRX?

Yep, ik zag hem op Youtube bij Teddy Baldassare. Volgens mij leverbaar rond Kerst, als ik goed geluisterd heb.

1 like

Om het makkelijk te maken, kijken vanaf 06:50
1 like