Czapek & Cie only

Zeker, maar een Rolls Royce is natuurlijk ook maar een replica van een T-Ford

5 likes

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/8/d/e/8dea162717669e3d75aa251c197a72a73ce1317d.jpeg

Staat die knakker nou met z’n kont tegen je bmw aan te wrijven @anon48992708EV ?

5 likes

Ik dacht er ook wel zo over na het zien van de foto’s. Maar in het echt zie je dat de band gewoon heel flexibel is, niet niet-passend.

1 like

Uitstekende term voor micro-engineering, flexibel.

1 like

Eerste schakel zit was losser tbv comfort, viel mij ook op. Maar vertekend wel, op zo’n foto, kijk naar die van Broke en valt normaal niet op. Kan je ook filmpje appen, zie je het hoe je het normaal draagt.

1 like

Man man, nou als je door spaart kun je er ook eentje kopen.

En nu naar; Tissot PRX only

5 likes

Goeie vraag, zat er ook mee in me hoofd toen ik die foto zag.

@anon48992708EV top dat je de czapek heb mogen bewonderen maar wat gebeurd daar bij je beamer?

Edit: ahhh je chauffeur natuurlijk, dom van me.

5 likes

En het kost geen 9k he… voor dat geld mag je gewoon meer verwachten. Punt.

1 like

Volgens mij is dat pas horloge daar gewoon scheef.

1 like

Ik zou zorgen voor het beste horloge wat je hebt voor potentiële klanten.

1 like

Reijersen heeft ze niet. Was er 1 in de stickers binnen gekomen, een blauwe. En deze dus, maar die is eigenlijk al verkocht. Er worden er maar 400 gemaakt per jaar en zijn de komende 2 jaar uitverkocht.

1 like

Arme koper. Door dertig man beduimeld en nog crooked ook.

Agreed!

2 likes

🫣🫣

1 like

Zal wel meevallen, hij krijgt 10k in z’n handjes omdat ie eerste is. Dingen gaan ver boven list nu. Zal hem vast niet laten liggen.

Van Rolex Forums:

“I visited the Czapek boutique in Geneva last week and had a chance to try on the new Antarctique S. Lovely package. It had the updated bracelet and the connection to the case is drastically improved. The side to side movement has been completely eliminated and there is only a tiny give on the vertical axis. I was shocked at how good it was compared to my first gen Antarctique. The boutique staff said it will be even more solid after they get the new pins. Thats honestly pretty impressive at how quickly they reacted and fixed it.”

Oftewel een non-issue voor de toekomstige modellen. Ondanks dat sommige owners het juist comfortabel vinden zitten dat die endlink flexibel is omdat je pols en horloge continue in beweging zijn. Ik heb zelf liever dat hij er altijd mooi uit ziet :wink: dus ik zeg goede ontwikkeling.

De CEO leest ook mee in de forums en neemt user input serieus mee bij het verbeteren van de horloges. Tegen de tijd dat die van mij komt zijn we al tig upgrades verder :smile:

2 likes

Ik lees net dat je net zo goed een Tissot kan kopen, is dat niets voor je ?? :joy:

Grappige vergelijking.

Maar op zich is dat toch gewoon raar voor horloges in deze prijsklasse? Die moeten toch gewoon meteen helemaal goed zijn zodra ze de fabriek verlaten? Deze customer journey lijkt meer op iets van kickstarter o.i.d. :zipper_mouth_face:

3 likes

Dat is goed nieuws dan ik de kans groter dat als ik hem uitgeleverd krijg hij perfect en scherp is :muscle:zin in.

Plaatje voor de sfeer, niet de mijne wil geen 12

4 likes

vind het toch wel een heel dik horloge,maar moet wel idd helemaal kloppen
denk dat dat ook wel goed komt

1 like