Dat is goed nieuws dan ik de kans groter dat als ik hem uitgeleverd krijg hij perfect en scherp is zin in.
Plaatje voor de sfeer, niet de mijne wil geen 12
Dat is goed nieuws dan ik de kans groter dat als ik hem uitgeleverd krijg hij perfect en scherp is zin in.
Plaatje voor de sfeer, niet de mijne wil geen 12
vind het toch wel een heel dik horloge,maar moet wel idd helemaal kloppen
denk dat dat ook wel goed komt
Die heb ik al Maar ik ga die Czapek gebruiken als daily beater en de PRX voor special occasion
Ik heb alleen een Overseas gehad in die prijsklasse en die had ook z’n issues (open springende quick adjustment, inaccurate movement). Een vriend kocht vorig jaar een Rolex bij de AD en daar zat een imperfectie op de dial. Moest hij weer maanden wachten totdat het gefixed was terwijl hij hem net een uur had. These things happen, zolang ze het maar beter maken. Ook de grote merken brengen continue verbeteringen aan hun modellen (pak maar een random model van die net gepresenteerd was en vergelijk die met hetzelfde model 2 jaar later ofzo dan zie je ook bijna altijd net iets tighter margins en andere wijzigingen).
Dus die Kickstarter vergelijking is een beetje overdreven vind je niet. Het is een prachtig horloge en alle owners zijn er super happy mee. Daarom zie je ze ook bijna nooit te koop staan. Dus de enige mensen die er echt problemen mee hebben zijn mensen die hem toch niet gaan kopen. Dus dat maakt dan eigenlijk ook niet zoveel uit
Ik vind alles aan het horloge mooi, maar als ik niet happy zou zijn met het horloge die ik uiteindelijk krijg voorgeschoteld om wat voor reden dan ook dan koop ik hem natuurlijk niet.
Dit is wel de mooiste kleur denk ik
Ik denk er toch echt anders over. In mijn ogen is een incidentele productiefout iets anders dan een horloge lanceren dat op een aantal vlakken gewoon nog niet ‘af’ is. De imperfecties moet je er achter gesloten deuren uitwerken voordat je het product aankondigt.
Rolex natuurlijk.
Dat dus
Erg lekker ja. Dan twijfel ik toch wel een beetje over de maat. Als dit 38.5 is vind ik het er perfect uitzien.
Dat dacht ik ook… maar was er veel keuze in afmetingen / model? Dacht dat alleen de 40mm bestond
Er is 38,5 en 40,5
Rolex natuurlijk.
Pas als ik echt uitgekeken ben op veel andere merken zou ik een Rolex overwegen van boven de 15k, maar de komende jaren is dat nog zeker niet het geval dus dan ga ik altijd liever voor een PP, AP, VC, ALS, Czapek, Moser, etc.
Erg lekker ja. Dan twijfel ik toch wel een beetje over de maat. Als dit 38.5 is vind ik het er perfect uitzien.
Ja ik denk echt dat die S size perfect is. Integrated bracelet draagt toch altijd iets groter, dus het zal als een 39mm vallen.
Dank je voor delen, moest goed kijken leek die zenith van je wel.
zo zijn ze ook begonnen:)
Klopt het dat ik op deze foto ook de bekende problemen met de band zie? Dacht dat die verholpen waren
Dit is een oude foto en het probleem is of wordt opgelost. Iedereen een Antarctique heeft besteld krijgt de nieuwe endlinks.
Geen nieuw model, is de rattrapante limited en al uitverkocht helaas.
Echt heel gaaf!
Probleem met die skeletons is alleen dat ze zo verdomd onleesbaar zijn.
Het wordt pas echt stil in dit topic als de nieuwe endlinks uitkomen, want waar moeten de meesten het dan over hebben Het is echt een obsessie!
Ik was vorige week op 1,5 uur van Genève, maar helaas, zoals ook in veel plekken in Frankrijk en Duitsland, is ook daar op zondag (en zelfs voor sommige winkels op maandag) alles gesloten En dat in 2022! Dus toen maar naar Luxemburg gereden en daar een leuke tegenhanger van de Czapek gezien.
Heel cool deze en mooi om hem eens in het echt te zien. Helaas te groot en qua design te smooth. Het voelde teveel als een grote armband voor me. Maar de details zijn prachtig.
Misschien later deze maand een tweede poging in Zwitserland wagen.