Czapek & Cie only

Goed om te horen! Ja daarom poste ik ook die video van iemand die door schaduw en licht liep, zodat een beetje de verschillende kleuren en effecten van het patroon te zien was. Maar ook dan is het moeilijk vast te leggen. Ik ben benieuwd!

Dat is de S :blush:

Dan valt ie alsnog niet klein. Mooi hoor. Die kleur is wel meer roest dan Patek zalm. Moet je echt staan.

Heb een 16,5 pols volgend mij de 40.5

Ja 38,5mm met integrated bracelet is goed te doen voor zoā€™n beetje iedereen met minder dan 20cm polsen :smile: En klopt, de kleur moet wel bij je huid passen een beetje. Op elke foto ziet hij er anders uit, dus er is maar 1 optie, zelf passen :see_no_evil:

Aan de case, crown, minute track, etc kan je zien dat het de S is :nerd_face:

3 likes

Ah ja. Zie het nu. Thanks.

1 like

Makkelijkste om het verschil te zien lijkt me de minuutmarkeringā€¦

minute track ojaā€¦ je zei het al :rofl:

2 likes

Zoveel om de pols gehadā€¦:slightly_smiling_face:

1 like

De volgende keer dat we een pilsje doen mag je me nog een keer uitleggen waarom GS niet bijzonder is in zā€™n prijsklasse. :rofl::rofl::rofl: Ik zou heel erg na moeten denken voor ik Parmigiani Fleurier Tonda geld uit zou geven aan een Czapek, maar de waarheid is dat ik een Santos zou halen.

5 likes

Kan ik me voorstellen ja! Ik ben al blij dat je Ć¼berhaupt bij Czapek langs bent geweest op de beurs :smile:

afbeelding

Die met de 12 erop zou ik niet willen, verpest het horloge. Wat jij @JohnWick ?

1 like

Geen (gouden) Reverso?

Ik word elke keer getagd door mensen hier. Maar ondertussen boos als ik hier reageer en mijn mening geef.

Groetjes.

5 likes

True true. Waarom staat daytona in het rood?

1 like

Om nog een beetje op het origineel te lijken.

8 likes

Omdat de prijzen aan het kelderen zijn :grimacing:

4 likes

Goed nieuws voor de wachters :thinking:

Bron: Fratello

3 likes

Goud? Ik ben geen ekster, en ook geen tweedehands autoverkoper.

Een stalen Reverso op leer, soit, maar ik probeerde binnen het genre geĆÆntegreerd sport te blijven. :slight_smile:

Ik mis de optie Venezolaanse TS.

1 like