Wel jammer dat deze weer niet dat stalen ‘endlinkje’ heeft, dat vind dan net een fractie netter - niet een kunnen vinden die beide eigenschappen heeft. Can’t have it all.
Ik moet zeggen dat dit ook even een “ideologisch” probeersel is. Puur vanwege de afleesbaarheid. Want dat is dan wel erg goed.
Aan de andere kant heeft 'ie (ook historisch gezien) best wel iets. Moet ik zeggen. Draagcomfort is ook super, maar dat is inherent aan de ander PRX varianten.
Helemaal eens. Het is sowieso de bekende Tissot kwaliteit, en zoals gewoonlijk toch lekker eigenwijs. Net als bij de introductie van de “gewone” PRX. Niemand zat er op te wachten en onverwacht populair.
Ik denk dat ik het als functioneel horloge voor ernaast ook beter kan hebben dan een Casio. En een beetje lompe Casio, met saffierglas en metalen band is minstens zo duur.
Je hoort mij ook niet zeggen dat de digitale PRX niet ‘old skool’ zou zijn. Maar dat ik indien ik een digitaal horloge wil met ‘vintage vibes’ ik eerder iets anders zou nemen.
Vind stiekem zo’n Hamilton / Pulsar re-issue wel cool!
Over het algemeen ga ik niet alleen voor vintage vibes, maar gewoon voor de vintage
Al weet ik dat in het geval van lcd of led niet zo zeker, gaat veel te gauw stuk
Mijn tweede, een groene 35 mm Powermatic. Ga deze even tijdje naast mijn blauwe 40 mm Powermatic dragen. Kijken welke van de twee me beste bevalt, dan kan de andere door.
Het is lastig, zo om de pols lijkt de 35 mm beter. Maar als ik mezelf van afstand in de spiegel bekijk is deze wat aan kleine kant en is de 40 mm best ok (17,5 cm pols).
Zoals velen al gezegd hebben, een 37/38 mm PRX zou perfect zijn!
Nou naar de AD geweest voor een nieuwe springbar. Deze had niet de correcte springbars dus heeft het nu opgelost met een normale springbar, ikzelf vind het niet erg, maar ik vind het wel opmerkelijk dat ze deze niet op voorraad hebben. De quick release functie is daarmee dus verleden tijd
Vind dat juist de achilleshiel van dit model: als je functie over vorm aanhoudt, kun je beter een Casio kopen. Leuk gimmick horloge, curieus op zijn minst.