Het liefst een zwarte Quartz-variant
Heeft iemand een link naar dat bandje van aliexpress? ik overweeg mn prx 40mm blauw te verkopen maar mss kan ik hem nieuw leven inblazen met zo’n band.
Die ik heb is helaas niet meer beschikbaar, lijkt wel alsof de verkoper er helemaal mee is gespot. Ik denk dat je wel een mooie kunt vinden als je er gewoon op zoekt, er zijn ook verschillende designs
Oké bedankt
Wow zeg, heb deze nu een week of wat en ik vind een geweldig horloge! Heb hem op staal tweedehands kunnen kopen in topstaat. Direct ook de rubber en leren band erbij besteld. Wordt snel verzonden en had ze na twee dagen. Heb je direct drie verschillende horloges! Vind 60 euro voor die bandjes ook zeer betaalbaar. Vooral de rubber band is echt heel goed.
Nieuw op dit forum dus ik weet niet zeker of dit topic alleen for showing is of ook voor vragen. Ik heb een mint groene (tiffany) 40mm PRX en deze zomer miste ik toch wel enige adjustability van de bracelet. Op zoek naar een passende (rubber) strap, kom ik er alleen een tegen van Delugs. Maar dat is met een deployant sluiting en is ook nog eens erg prijzig. Op Ali vind ik niks. Maar misschien mis ik iets?
Anders misschien toch maar een grijze scoren, dat is de enige passende (neutrale) kleur die ik me kan voorstellen die zou passen.
Ah ja thx, was ik bijna vergeten. Ik had Tissot afgelopen zomer gemaild of er een mint groene strap aan zit te komen, maar daar konden ze niks over zeggen.
De groene powermatic is er ook al sinds begin, maar nog steeds geen Tissot rubberen band beschikbaar >:(
De beste!
Na een jaartje mijn gouden 35 mm variant naar het blauw. Maar kom vast nog weleens in het prx clubje terug