Tissot PRX only

Nice. Ik moest even zoeken naar de mod, maar het is natuurlijk net de bedoeling dat het niet meer zo opvalt. Leuk gedaan.

1 like

Netjes inderdaad zo met die zwarte datumschijf.

1 like

Cool, die zwarte datumschijf! Heel fraai :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Gaaf. Erg subtiel inderdaad. Moest de comments lezen om er überhaupt achter te komen wat er veranderd was :sweat_smile: als je het eenmaal ziet, is het wel een stuk strakker zo.

2 likes

Ja ben er blij mee, ben ook geswitched naar een zwarte plaat ipv blauw.

10 likes

Mooie mod!

1 like

Dit blijft toch een heel fijn bandje.

9 likes

Smaken verschillen uiteraard - hoewel zal er in dit topic minder verdeeldheid zal zijn -, maar wat is de PRX toch een mooi gelukt model. :star_struck:
Ik heb hem nog niet mogen passen, echter denk ik dat 2024 toch de 35mm-versie gaat brengen. Met de groene plaat. Het spaarpotje is in ieder geval al aangemaakt…

:christmas_tree:

7 likes

Prima kersthorloge idd

7 likes

Nieuw bandje van Ali, ik had verwacht dat het heel zomers zou zijn maar het zit eigenlijk mega comfortabel. En het kostte pijn en moeite om erop te krijgen, dus nu moet hij er even op blijven ook

5 likes

Staat goed!

Hier ook om.

4 likes

Ik ben ook lid van de club nu!

10 likes

Weer een dag genoten en inmiddels een jaar verder met de PRX🤩 Hier onder de led verlichting op het werk.

7 likes

Vraagje hier, ik zit te denken aan een prx powermatic 80 in 35mm als daily… maar is dat ding een beetje waterdicht?

5 likes

100 meter, dus ja.,

Dat lijkt me geen render?

Dat bandje heb ik ook.Vind het een mooi ontwerp en goed passend, beter dan die ‘waffle’ bandjes van Tissot zelf. Het bandje is wel wat aan de korte kant voor mij.

Overigens vind ik de 40mm beter op leer/rubber, waarbij ik de 35mm mooier vind op staal. De 40mm kan visueel wat ‘rust’ gebruiken, en oogt wat kleiner op leer/rubber. De 35mm kan juist beter wat groter ogen, en met staal is de geïntegreerde look daar netter m.i…

Truc is even de goede hoek aan te houden als je bandje erop zet. Je hebt vaak de neiging het bandje ‘te vlak’ te houden tov de kast, je moet het echt onder een hoek plaatsen.

1 like

Het wordt tijd dat ze weer wat verse kleurtjes releasen van die PRX… :face_with_hand_over_mouth:

2 likes