35 mm voelt een stuk groter omdat de endlinks rigide zijn en het draagt heerlijk!
Ik heb er gisteren ook een siliconen bandje voor besteld op Ali, ben benieuwd.
Voor de 40mm vind ik leer en silicone band erg mooi. Daarmee oogt het horloge net wat ‘rustiger’ en kleiner.
Voor de 35mm denk ik juist dat staal beter staat. Het wordt dan meer een geïntegreerde ‘armband’ rond de pols.
Ach, het is maar voor de proef. Die 7 euro vind ik het al waard om een beetje te kunnen klooien. Met jouw beredenering zou misschien de originele siliconen band met patroon misschien juist wel weer kunnen, wellicht ga ik die ook eens passen.
Sinds deze week heb ik ook een PRX, de powermatic 40mm ben ik voor gegaan. Vanmorgen even de band op maat gemaakt. Wat een prachtig horloge is het toch!
Oooh wat heb je laten modden?
Ben benieuwd
Ik ben heel benieuwd!
En gekozen. De 40mm heeft ondertussen een nieuw huisje gevonden.
Heyy beste Tissot liefhebbers
Ik had recentelijk mijn Tissot laten vallen toen direct naar de jewelier gebracht waar ik hem had gekocht en ze zijden dat er een hele nieuwe strap op moet ik moest echt mega lang wachten iets van 1maand en 1 week en toen eindelijk had ik hem weer maar het probleem is dus dat ik denk dat de strap niet echt is en dat ze die ergens op een Chinese site ofzo hebben besteld want de sluiting van de butterfly clasp zeg maar de knopjes waar je hem kan openen is helemaal in de strap terwijl de originele die er eerst op zat er heel anders uit ziet en ik heb nog steeds het gevoel dat er iets niet klopt aan die strap er klopt gewoon iets niet de Tissot zaak waar ik hem heb gekocht is wel een ad maar ik vertrouw er niks van er staat op de originele strap staat tss-ms
En op de waarschijnlijke neppers staat SSR-AB en de letters voor mij gevoel zijn ook iets groter en voelt anders aan de pols dan toen die nog heel was
Heyy beste Tissot liefhebbers
Ik had recentelijk mijn Tissot laten vallen toen direct naar de jewelier gebracht waar ik hem had gekocht en ze zijden dat er een hele nieuwe strap op moet ik moest echt mega lang wachten iets van 1maand en 1 week en toen eindelijk had ik hem weer maar het probleem is dus dat ik denk dat de strap niet echt is en dat ze die ergens op een Chinese site ofzo hebben besteld want de sluiting van de butterfly clasp zeg maar de knopjes waar je hem kan openen is helemaal in de strap terwijl de originele die er eerst op zat er heel anders uit ziet en ik heb nog steeds het gevoel dat er iets niet klopt aan die strap er klopt gewoon iets niet de Tissot zaak waar ik hem heb gekocht is wel een ad maar ik vertrouw er niks van er staat op de originele strap staat tss-ms
En op de waarschijnlijke neppers staat SSR-AB en de letters voor mij gevoel zijn ook iets groter en voelt anders aan de pols dan toen die nog heel was
Als je het niet vertrouwd kan je toch teruggaan en je bevindingen voorleggen?
Kan aan dit hele verhaal geen touw aan vastknopen. Misschien kun je het eens doorlezen en opnieuw formuleren?
Het opnieuw posten is alvast gelukt