Tissot PRX only

Ik in elk geval niet. Beater bandje en eentje ernaast voor het nette. Aan de andere kant, krasjes krijg je toch wel.

4 likes

Ik gebruik altijd de blokvijlen van de Kruidvat/Etos/D.A. om de brushing van horloges weer een beetje op te frissen, werkt perfect. Mooie is dat er een paar verschillende korrels op zitten (fijn en fijner), dus degene die je nodig hebt zit er vaak wel bij

6 likes

Het grappige is, ik heb er 2 maar omdat mijn 2de prx via het forum binnen kwam had deze een mini schade op de kast en een gedragen band . Nu wil ik 1 band en de kast ineens oplossen.

1 like

En hoe zie je dan welke grofheid je nodig hebt ? Heb jij al een volledige band aangepakt ?

Niet van een PRX, maar wel van andere horloges waarbij de brushing volledig vergaan was. Dan kijk ik gewoon wat het dichts bij het origineel in de buurt komt.

2 likes

Ik neem het mee , misschien valt de prijs wel mee om het te laten doen.bedankt voor je tip in ieder geval

1 like

Niet voor de band, lijkt me heel arbeidsintensief. Een vervangende band kost je iets van 125 euro

1 like

Gister mijn vriendin verrast met het nieuwe 25mm model. Perfecte maat voor haar kleinere pols.

13 likes

Vanmorgen van vrouw lief gekregen vroeg kerst cadeau​:grinning::heart::heart:

11 likes

Voor diegenen die wel eens twijfelen tussen de gouden Quartz of de automaat… ik vind de plaat van de Quartz persoonlijk veel mooier :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

:100:

2 likes

Als jij het niet durft, stuur maar op. Ik heb daar geen moeite mee. Vooral niet als het een ander zijn horloge is :rofl:

1 like

Haha ik dacht oprecht toen ik je zin begon te lezen dat het goed kwam :rofl:

2 likes

Ik zou gewoon accepteren dat er krassen opkomen en er afblijven. Mooier wordt het vast niet en als het wel lukt zitten de krassen er na een dag weer op.

Het heeft juist wel wat dat je kan zien dat ie gedragen is vind ik.

2 likes

Ik ook, al vind ik het jammer dat ze voor de 35 een sunburst hebben gekozen maar ook niet verkeerd

7 likes

Gewoon het origineel pakken; best of both worlds :innocent:

12 likes

Zeker fraai! Was die er ook met een stalen band a la de PRX?

2 likes

5 likes

Zeker; de mijne is een ref. 40206, maar de prx is eigenlijk een heruitgave van de ref. 40205. Hier heb je er bijvoorbeeld een:

https://www.reddit.com/r/VintageWatches/comments/1721h4w/my_vintage_tissot_seastar/?rdt=35463

Uiteraard was er ook een versie in staal zonder laagje goud :sunglasses:

6 likes

Dat wist ik maar de plaat is wel anders dan die Seastar van jou erboven, meer vlak

2 likes