Tissot PRX Powermatic 80 Rose Goud

Nee mensen, helaas (vind ik) deze bestaat niet. Rose gouden horloges hebben altijd al mijn aandacht getrokken, en reeds een mooie PRX Powermatic 80 gekocht in de geel gouden kleur. Vandaag wat tijd over op deze regenachtige zondag en toen schoot dit ineens door mijn hoofd. Wat zouden jullie ervan vinden als Tissot met een Rose gouden variant zou uitkomen?

Foto’s zijn door mij gefotoshopt, heb mijn best gedaan om het zo goed mogelijk te laten lijken :wink:

17 likes

Hmm, nou…

1 like

Ja hoor, kan best!

1 like

Ziet er best tof uit.

2 likes

Meh…

2 likes

Bloedmooi! Hoop dat ze deze ooit uitbrengen.

1 like

Wauw vooral die donkerrode!
Misschien kun je solliciteren bij Tissot?

1 like

Als de datum ook met zwarte achtergrond is , dan is dit zeker een variant die ik zal aanschaffen.
Wat een top kleur

1 like

Graag een 35 mm quartz met donkergroene sunburst plaat graag.

1 like

Ik vind dat al het goudkleurige ook echt goud moet zijn.

5 likes

Niet voor een beetje lol en erbij

Tja, de PRX is gericht op het grotere publiek. Als ze 18K varianten brengen dan valt waarschijnlijk 95-99% van het publiek weg. Ik moet zeggen dat de coating van Tissot erg goed is. Ik heb een armband 18k goud ernaast gehouden en deze komt echt bijna 1:1 overeen met de coating van de Tissot.

4 likes

Jawel, er is geen substituut voor echt goud. Als je daar te arm voor bent ( zoals ik ) draag je staal.

1 like

Gold plated kan ook, of een tikkie duurder Gold capped

Of titanium🤪

Ikzelf ben fan! Hup hup uitbrengen Tissot!

1 like

Geregeld!

6 likes

Hun huidige gouden coated versie is anders errug geslaagd. Ik draag hem met veel plezier, echt een knaller.

1 like

Zeker! Hier ook erg tevreden, ziet er zeer geslaagd uit.

5 likes

Doe mij die maar👍

1 like