De Tissot PRX T137 is een veelbesproken horloge. Afgelopen weken heb ik er wel erg veel in het blauwe gedeelte zien staan. Zitten er duidelijke minpunten aan het model? Of zijn er gewoon veel van verkocht, waardoor ze ook vaker tweedehands aangeboden worden.
Op het eerste gezicht natuurlijk een heel leuk klassiek model. Beetje jeugdsentiment. Na de aanschaf denk ik een beetje hoog “meh” gehalte. Heb dit als flipperaar al heel veel meegemaakt.
Ik vind het nog steeds een heel gaaf model, twijfel erg of ik de automaat ga kopen. Die heeft net wat “meer”.
Een mooiere datum venster en een apartere wijzerplaat.
Hype. En daarna erachter komen dat meeste hier toch niet zo blij worden van entry level. Vermoed dat de automaat hier straks ook flink geflipperd gaat worden.
Nadat ik hem bij een maatje had aangeraden bleek dat ik hem toch niet zo vond toen ik die van hem even omdeed. Ben blij dat ik hem zelf niet heb genomen
Te groot voor mijn smaak vooral. Kleiner en automatisch had ik hem tof gevonden.
Ik vind ze bijzonder mooi. Wat wellicht een probleem voor veel kopers kan zijn is de maat, want ze vallen best fors uit. Ik kan het waarderen, maar heb dan ook net wat dikkere polsen met 19,3 cm.
En een powermatic PRX gaat er bij mij waarschijnlijk wel komen.