Tissot PSR 516

Ik heb een vriend die een Tissot PSR 516 aanbied voor €340,-.
Het is geen kopie, ik heb het met mijn ogen gezien! Hij zegt dat die horloge rond de €1200,- nieuw kostte. Zelf weet ik niet of die een oude model is of niet, maar hij staat in ieder geval wel op de website van Tissot. Het gaat om het volgende model:

http://www.tissot.ch/?mod_collection/colid_0002/famid_0012/subid_0069/refid_T91_1_486_31/action_select

Nou is mijn vraag natuurlijk: is dit wel een goeie prijs voor het horloge? Jullie zijn experts in en ik weet niet of het model dusdanig nieuw of oud is…Ik ben student en ik heb me hiermee nooit bezig gehouden. Ik weet wel dat het een goed merk horloges is.
Ik heb dezelfde horloge al op internet gezien voor $250,- maar dan moet ie nog verstuurd worden naar Nederland en misschien komt er nog een verzekering bij. Op e-bay staat er een advertentie voor €200,- vanuit Singapore (als ik het goed heb…), maar dat vertrouw ik dus voor geen ene meter.
Dus nogmaals: is €340 een goede prijs voor de Tissot PSR 516? Alvast bedankt!

Vind het niet een hele goede prijs. Kost nieuw ook echt geen 1300 euro.
Eerder rond de 400.
De automatische chrono kost nog geen 1300 euro van Tissot.

En als een Ebayer goede feedback heeft zou ik hem zo uit Singapore halen.
En invoerkosten en verzenden erbij is altijd nog goedkoper als die van je vriend.
Zet hier anders ff de link van Ebay neer.

De duurste chronograaf kost zo’n 900,- het gaat hier dan om een Automaat. Dit is een kwarts en zal denk ik, maximaal!!, zo rond de 400 a 450 doen nieuw.

Kwa prijs dus niet echt een koopje bij die vriend van je. Daarnast ook niet echt ‘vriendschappelijk’ om een horloge duurder aan teprijzen dan hij werkelijk is. :slight_smile:

Ik heb je net een privébericht gestuurd Student123 , klikken op de blauwe balk rechts bovenin je scherm.

Van je vriend moet je het maar hebben… :stuck_out_tongue:

Mijn beste,
Deze Tissot heeft nu een winkeladviesprijs van € 340-

Orologio Signaturis Temporis

Fijne vent, die vriend. Dit horloge kost nieuw Euro 255,–

Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig! :slight_smile:

Heeft die vriend nog meer speciale aanbiedingen op horlogegebied ?
zo te horen zijn er genoeg liefhebbers hier op 't forum :slight_smile: