Ik ben de trotse bezitter van een Tissot Quadrato en tot volle tevredenheid geniet ik er elke dag weer van. Ik ben al ongeveer 25 jaar een groot liefhebber van horloges in diverse soorten en maten en heb al zoveel merken om de pols gehad dat ik de tel al lang kwijt ben.
Ik kijk regelmatig even op dit forum en heb nu maar eens besloten lid te worden en ook eens te reageren.
Ik heb dus het volgende horloge in mijn bezit: http://www.tissotwatchstore.com/watches/tissot.asp?watch=T005.517.11.057.00
en ben op zoek naar meer info (ik heb al wat uren gegoogled hoor :))
Wat ik niet goed kan vinden is hoe lang is deze lijn op de markt, hoe ziet het uurwerk er uit en wat ik ook graag wil weten zijn er hier meer mensen die dit horloge hebben of graag willen hebben en wat is hier het algemene gevoel bij Tissot. Ik was tot nu toe niet erg bekend met dit merk.
Ik ben de trotse bezitter van een Tissot Quadrato
en tot volle tevredenheid geniet ik er elke dag
weer van. Ik ben al ongeveer 25 jaar een groot
liefhebber van horloges in diverse soorten en
maten en heb al zoveel merken om de pols gehad dat
ik de tel al lang kwijt ben.
Ik kijk regelmatig even op dit forum en heb nu
maar eens besloten lid te worden en ook eens te
reageren.
Ik heb dus het volgende horloge in mijn bezit: http://www.tissotwatchstore.com/watches/tissot.asp
?watch=T005.517.11.057.00
en ben op zoek naar meer info (ik heb al wat uren
gegoogled hoor :))
Wat ik niet goed kan vinden is hoe lang is deze
lijn op de markt, hoe ziet het uurwerk er uit en
wat ik ook graag wil weten zijn er hier meer
mensen die dit horloge hebben of graag willen
hebben en wat is hier het algemene gevoel bij
Tissot. Ik was tot nu toe niet erg bekend met dit
merk.
Welkom bij de ‘posters’. Ik ken Tissot niet zo goed, maar heb wel vele positieve verhalen over gehoord. Degelijke Zwitserse kwaliteit voor een goeie prijs, met een lange geschiedenis en een uitgebreid assortiment.
Welkom! De quadrato is iets te groot voor mijn pols, maar ik heb wel een Visodate en een T-Touch trekking. Ik heb sinds ik serieus met horloges bezig ben steeds 1 of meer Tissots gehad. Naar mijn idee zijn het mooie en goed gemaakte horloges van een merk met een leuke geschiedenis.
Van harte welkom bij het wellicht meest enerverende, educatieve, informatieve
en vooral ook gezellige horlogeforum van de ’Lage Landen’.
En zoals mijn nickname doet vermoeden, draag ik het horlogemerk Tissot, een warm hart toe.
Het was een van de eerste echte horloges die ik om de pols gespte.
Misschien een beetje ‘blonde’ vraag maar zit er in een rechthoekig horloge als deze quadrato niet een meer rechthoekig uurwerk? Hij lijkt me qua maten wat groot voor het horloge, kan me vergissen hoor.
Misschien een beetje ‘blonde’ vraag maar zit er in
een rechthoekig horloge als deze quadrato niet een
meer rechthoekig uurwerk? Hij lijkt me qua maten
wat groot voor het horloge, kan me vergissen hoor.
Nee, niet als we Tissot mogen geloven en waarom zouden we dat niet doen? Ruimte wordt opgevuld met een (hele) grote werkring om het uurwerk in vast te houden.