experts, wat hebben we hier?
batterijtje moet sowieso vervangen worden want ze doet niks.
5€?
Als die 585 klopt heb je het gewoon over 14 karaat goud. Dat overstijgt €5 wel een klein beetje. Verder geen enkel idee.
een horloge … en als het met een nieuw batterijtje weer loopt, dan is het mijns inziens een geinig horloge.
ik vind de wijzerplaat erg mooi eruit zien. soort gold-dust.
ik kreeg hem gisteren van mijn broer. horloge is van mijn biologische vader geweest en heeft hij gekocht ergens in de jaren '80. hij draagt wel errug klein…
oogt wel heerlijk rustig zo zonder secondenwijzer etc.
Typische jaren ‘80 14k quartz dresser inderdaad.
Hopen dat het uurwerk het nog doet en dat de batterij er niet al veertig jaar in zit.
nee paar jaar geleden liep horloge nog met een toendertijd nieuwe batterij. zal hem binnenkort even wegbrengen voor weer een nieuwe. kan je dat bij een standaard juwelier laten doen? ik wil niet zelf gaan lopen pielen
Ik heb even m’n catalogus uit 1983 er op nageslagen, maar daar staat hij niet in
Gewoon een kastje met klikdeksel, kan in principe elke juwelier
betekent dat ie dus van na '83 is? de man ging in 93 ter ziele en toen had hij deze al een aantal jaren.
Nee dat wil het niet zeggen. Die catalogus die ik heb is geen Nederlandse, en leveringsprogramma’s zijn per land nog wel eens verschillend.
Verder zijn veel van die oude catalogi allesbehalve compleet. (Catalogus is voor deze misschien ook een groot woord, het is meer een uitgebreide folder).