Tissot seastar 1000 automaat

Hi Forumleden,

Al geruime tijd heb ik, een Tissot Seastar 1000 automatic in mijn bezit.
Gekregen voor mijn verjaardag in ongeveer 2005 en ongeveer 500,-. Hij is groot, 44mm en dat vind ik lastig gezien mijn kleine polsmaat.
Ik draag hem bijna nooit, hij ziet er dan ook onberispelijk uit, maar ik vind dat ook zonde.

Ik ben mij de laatste tijd wat in horloges gaan verdiepen en heb wat leuke modellen gekocht, maar ik denk dat ik wat horloges moet gaan verkopen. Zeker die ik weinig tot nooit draag.

Na wat onderzoek zie ik hele grote verschillen, zo gaat er een weg op Catawiki voor 750 euro.
Nu vroeg ik mij wat ik kan vragen voor dit horloge, zonder gekke of domme bedragen te vragen. Er zit vast een kenner in het forum die daar wat over zou kunnen en willen zeggen.!

afbeelding|501x500

Bij Catawiki is dat simpel, daar hoef je geen vraagprijs neer te zetten en kun je wel een minimum instellen.

Maar reken er er niet op dat je als nieuwe verkoper een goeie prijs gaat realiseren op catawiki. Dat is alleen voorbehouden aan de veel verkopers daar die hoge schattingen van de expert mee krijgen :innocent:

Gaat het om deze ?
Heb je ook een foto van de voorkant?
Hij is wel mooi hé

Ja, is zeker een leuk model, die Seastar van twee modellen terug! Gaat TS best een liefhebber voor vinden, lijkt mij!

1 like

Ja, maar dan met de rubber strap.

Wie of wat is TS?

Topic Starter Dus JIJ

1 like

Wow zwart ook mooi!

Is de eerste foto van TS

Je eerste echte horloge? 16 jaar geleden gekregen voor je verjaardag? En die wil je nu gaan verkopen?

Slecht verhaal. Niet doen. Ga je spijt van krijgen. Staar je niet blind op Catawiki en Chrono24 prijzen. Dat zijn vraagprijzen. Vragen staat vrij. Er is simpelweg geen levendige handel in en waardstijging te verwachten bij dit soort horloges.

Niet verkopen!

1 like

Eens met gerard1970.

Maar, het is voor iedereen persoonlijk natuurlijk, en als je er goed over hebt nagedacht en je wilt er echt van af, dan zou ik hem hier lekker te koop zetten of anders op marktplaats.

Er is denk ik niet heel veel vraag naar, maar je weet maar nooit. 44 mm is heel erg groot inderdaad. Dus verwacht geen hele hoge bedragen. En dan kan je altijd nog overwegen of de opbrengst weegt tegen het “verlies”.

Tissot is een leuk merk, en dit is een mooi automatisch horloge (vind ik).

2 likes